آیا زمان خرید آوه است؟

قیمت آوه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

تحلیل آوه

طبق داده های Coingecko، آوه در حال حاضر در مرحله بهبودی است و با موفقیت از نشانگر مقاومت روانی ۸۰ دلاری عبور کرده و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۸۲.۵۲ دلار معامله می شود.طی هفت روز گذشته، این ارز دیجیتال توانسته ۱۵.۴ درصد افزایش قیمت داشته باشد و همچنین ۸ درصد بر اساس ماهانه افزایش یافته است.

حرکت نزولی که فضای کریپتو را در دو ماه گذشته در هرج و مرج فرو برد، قیمت آوه را به سمت الگوی نزولی کشانده است.

تحت این شرایط، قیمت این دارایی قبل از اینکه اصلاحی فوری اتفاق بیفتد، به سمت روند صعودی حرکت می کند. دو خط روند وجود دارد که شکل می‌گیرد، اما زمانی که قیمت از روند بالایی عبور می‌کند، تثبیت متوقف می‌شود.

این حرکت نشان دهنده فعالیت صعودی است و به نظر می رسد که آوه برای چند روز آینده بتواند رشد خود را ثبت کند. در چهار روز گذشته، آوه موفق شد ۱۶.۵% افزایش یابد، علیرغم اینکه بازار کریپتو با حرکت نامنظم قیمت مواجه بود، به ماهیت الگوی نزولی خود وفادار ماند.

اما، همانطور که این الگو نیز نشان می دهد، ممکن است یک حرکت کاهش قیمت برای دارایی دیجیتال وجود داشته باشد، همانطور که توسط کندل روزانه آن نشان داده شده است که نشانگر آزمایش مجدد نشانگر حمایت ۸۰ دلاری است.

حداقل فعلاً این نباید برای آوه مشکلی ایجاد کند، زیرا پیش‌بینی می‌شود پس از اتمام تست مجدد، دوباره شروع به فعالیت کند و تا ۹۰ دلار و حتی تا ۱۱۶ دلار افزایش یابد.

شاخص گرداب کریپتو هیچ نقطه ضعفی را برای دوره صعودی آینده نشان نمی دهد و افزایش حجم معاملات نشان می دهد که آوه از این لحظه در حال بهبود واقعی قیمت است.با توجه به وجود فعالیت منفی در شبکه آن که شامل جاستین سان، بنیانگذار ترون است، آلت کوین عملکرد خوبی دارد.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها و شرکت امنیتی بلاک چین PeckShieldAlert، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار استیبل کوین تتر را از پروتکل Aave V2 خارج شد.

این برداشت در دو تراکنش مساوی به ارزش هر کدام ۵۰ میلیون دلار انجام شد و از طریق آدرس کیف پولی که توسط پلتفرم صرافی پولونیکس تأمین مالی می شد، تکمیل شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx