قراردادهای هوشمند کاردانو رشد چشمگیری کردند

شبکه کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 301 نفر

رشد چشمگیر قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو

تعداد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو در حال افزایش است، با آخرین داده‌های زنجیره‌ای Blockchain Insights که نشان می‌دهد این رقم در تاریخ ۲ فوریه ۵۰۰۶ و تا ۳ دسامبر ۴۰۰۰ بوده است. این موضوع به این معنی است که رشد بلاکچین کاردانو در کمتر از دو ماه، ارزش توکن بومی آن را به سرعت افزایش داده است. داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که کاردانو  ۰.۴ درصد در روز گذشته و ۵ درصد در هفته گذشته در زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است. در نمودار ماهانه، کریپتوکارنسی با ۵۵ درصد افزایش به ۰.۴۰ دلار رسیده است. اگرچه این دستاوردها در بحبوحه بهبود بازار رمزارز رخ داده است، پیشرفت بلاک چین کاردانو برای مقاومت در برابر آشفتگی بازار است.

به طور خاص، راه اندازی ارتقاء هارد فورک واسیل در ماه سپتامبر، پلتفرم قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو – Plutus Scripts – برنامه های خوداجرا را به میزان قابل توجهی افزایش داد. تا ژانویه ۲۰۲۲، این تعداد ۱۰۰۰ عدد بود. علاوه بر این، کاردانو قابلیت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) خود را افزایش داده است و تراکنش‌ها را با استفاده از قراردادهای هوشمند و ابرداده‌های موجود در بلاک چین افزایش داده است.

راه اندازی استیبل کوین Djed

جدا از قراردادهای هوشمند، کاردانو می تواند پس از انتشار استیبل کوین جدید خود Djed که در ۳۱ ژانویه در شبکه اصلی راه اندازی شد، جریان های ورودی بیشتری را ثبت کند. توسعه دهندگان آن از این دارایی دیجیتال جدید به عنوان جایگزینی پایدار و غیرمتمرکز برای استیبل کوین های مبتنی بر فیات یاد می کنند که برای شفافیت و امنیت بیشتر ساخته شده است. اما حتی با وجود احساسات قوی ای که Djed با آن وارد بازار شد، سؤالاتی در مورد اینکه استیبل کوین در برابر نوساناتی که منجر به سقوط Terra USD شد چقدر مقاوم است مطرح می شود.

در ۲ فوریه، استیبل کوین Djed پیوند خود را با دلار از دست داد و تا ۹۷.۵ سنت کاهش یافت. چنین سناریویی معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که صادرکنندگان توکن، در این مورد، COTI، ذخایر نقدی کافی برای پرداخت برداشت‌ها را در اختیار نداشته باشند. ارزش فعلی Djed در حال گردش ۱.۸ میلیارد دلار در مقابل پشتوانه وثیقه ۱۲ میلیارد دلاری توکن های کاردانو است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx