کاردانو و سولانا ارزهای دیجیتال برتر هفته

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

کاردانو، سولانا و لیدو

نوسان ارزهای دیجیتال در اولین اولین آخرهفته سال ۲۰۲۳ بسیار زیاد بود. بیت کوین از مرز ۱۷ هزار دلار عبور کرد و آلت کوین ها رشدهای خوبی را تجربه کردند. در واقع، سرمایه گذاران چند ارز دیجیتال تنها در چند ساعت سود دو رقمی به جیب زدند. در این مقاله، سه ارز دیجیتال برتر هفته را معرفی خواهیم کرد. کاردانو، سولانا و لیدو دائو.

ارز دیجیتال کاردانو

برخلاف اکثر رمزارزها، کاردانو سال ۲۰۲۳ را در خوب شروع کرد. ارز دیجیتال هشتم بازار در روزهای یک شنبه و دوشنبه در تایم فریم‌های کوتاه مدت چندین کندل سبز پشت سر هم تشکیل داد و تنها در همین آخر هفته سرمایه گذاران آن رشد ۲۶ درصدی را تجربه کردند.

شاخص RSI کاردانو چند ساعت قبل به ۹۲ رسید و همانطور که پیش بینی می شد، قیمت آن یک پولبک تشکیل داد و مقداری کاهش یافت. از اوج ۰.۳۴۶۰ دلاری ثبت شده در آخر هفته، کاردانو در زمان انتشار با قیمت ۰.۳۳ دلار معامله شد.

نمودار 4 ساعته قیمت کاردانو

نمودار ۴ ساعته قیمت کاردانو

سولانا

طی چند ساعت گذشته، قیمت سولانا تقریباً ۲۹ درصد افزایش یافته است. همانطور که در زیر مشخص است، صعود آن در مرحله اولیه توسط خرس ها محدود شد و یک شمع قرمز روی نمودار ۴ ساعته تشکیل داد. با این وجود، تا زمانی که گاوها دوباره بر بازار مسلط نشده‌اند قیمت تا ۱۷.۰۲ افزایش نخواهد یافت. مسئله فقط زمان است و صبر کردن. در زمان انتشار این مقاله، سولانا در فاز اصلاح بود و با قیمت ۱۶.۱۷ دلار مبادله می‌شد.

نمودار 4 سافته قیمت سولانا

نمودار ۴ سافته قیمت سولانا

لیدو دائو

قیمت توکن بومی لیدو دائو با ثبت یک کندل بلند در ساعات اولیه روز دوشنبه به طور لحظه ای به ۲.۶۴ دلار رسید. در نتیجه، توکن لیدو در مدت زمان کوتاهی افزایش ۷۸ درصدی را ثبت کرد. این آلت کوین اخیراً به طور مداوم توانسته جایگاهی را برای خود در فهرست ارزهای دیجیتال برتر دست‌وپا کند. هفته گذشته نیز همین اتفاق افتاد، زمانی که ارزش کل قفل شده (TVL) بر روی پروتکل به ۵.۹۸ میلیارد دلار رسید و از Maker پیشی گرفت و به بزرگترین پلتفرم حوزه دیفای براساس ارزش کل قفل شده (TVL) تبدیل شد. برخلاف کاردانو و سولانا، اصلاح لیدو با شمع های قرمز در نمودارهای آن مشهود بود. پولبک به ۱.۹ دلار در زمان انتشار این مقاله، سود سرمایه گذاران را به ۳۰.۸ درصد کاهش داد.

نمودار 4 ساعته قیمت لیدو

نمودار ۴ ساعته قیمت لیدو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx