تست شبکه کاردانو طبق انتظار عمل می کند

تست شبکه کاردانو طبق انتظار عمل می کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

یکی از علاقه مندان برجسته کاردانو که اپراتور Logic stake pool را اداره می کند و پلتفرم Plutus را توسعه می دهد، اظهار داشت که گره های کارردانو در نسخه های ۱.۳۴.۱ و ۱.۳۵.۳ عادی شده اند و مطابق با شرایط استفاده از قراردادهای هوشمند کار می کنند.

فکر می‌کنم اشکالی را که در ورژن ۱.۳۵.۲ وجود داشت، به درستی بازتولید کردم. این اشکال باعث شد مشکلاتی در تست شبکه حال حاضر وجود داشته باشد. در حال حاضر، به نظر می رسد که ورژن ۱.۳۴.۱ و ۱.۳۵.۳ از نظر استفاده از قرارداد هوشمند مطابق انتظار عمل می کنند. همه چیز خوب به نظر می رسد.

کاردان کاردانو همچنین فرآیندی را برای گره ۱.۳۵.۲ توضیح داد که برای اجرای هارد فورک مورد انتظار وسیل در نظر گرفته شده بود. به گفته این توسعه دهنده، اگر گره بد ۱.۳۵.۲ تراکنش اشتباه را ارسال کند، گره های ۱.۳۴.۱ و ۱.۳۵.۳ آن را در زنجیره وارد نمی کنند. در همان زمان، گره ۱.۳۵.۲ در واقع فقط تراکنش را در mempool محلی خود نگه می دارد. در حالی که تمام گره های دیگر فقط آن را پاس می کنند.

توسعه دهنده کاردانو گفت مشکل اکنون برطرف و آزمایش شده است. وی افزود که مشکل به دلیل این است که گره ۱.۳۵.۲ به build-raw اجازه می دهد تا یک تراکنش معتبر با هزینه بسیار کم تولید کند. در پایان صحبت های خود، توسعه دهنده خاطرنشان کرد که تیم هنوز آزمایش های زیادی در پیش دارد. اما حداقل آن باگ عجیب که باعث طوفان FUD در شبکه های اجتماعی شده بود، برطرف شده است.

چه اتفاقی برای کاردانو افتاد؟

به یاد بیاورید که شبکه آزمایشی کاردانو به دلیل یک باگ در گره v1.35.2 به طور “فاجعه آمیز” آسیب دید. این نسخه ای بود که قبلا گفته شده بود برای هارد فورک واسیل تست و آماده است.

در نتیجه، درگیری کوچکی بین اپراتورهای استکینگ کاردانو و بنیانگذار پروژه چارلز هاسکینسون وجود داشت. آن ها هاسکینسون را به عجله بیش از حد برای ارتقاء و ظهور چنین اشکالاتی در نتیجه آن متهم کردند. این کارآفرین، اعضای این شبکه غیرمتمرکز را به کند کردن روند و آسیب رساندن به توسعه دهندگان متهم کرد. همچنین از همه اپراتورها می خواهد که گره ها را به نسخه ۱.۳۵.۳ به روز کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx