تریدر های کاردانو منتظر انفجار این رمز ارز باشند

انفجار کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

رشد کاردانو در راه است؟

کاردانو در سال ۲۰۲۲ سفر دشواری را پشت سر گذاشته است. علیرغم به نمایش گذاشتن اصول توسعه قوی، قیمت ADA نتوانست به همان اندازه عمل کند. این یکی از دلایلی است که ADA در رالی اخیر تقاضای گسترده ای از سوی سرمایه گذاران نداشته است.

با این حال، این سناریو ممکن است به زودی تغییر کند زیرا معامله‌گران می‌توانند منتظر آتش‌بازی‌هایی باشند که شبکه به کمپین رشد خود ادامه می‌دهد.

انفجار

در زمان انتشار، Cardano بیش از ۱۳٪ در عرض یک هفته و ۲۵٪ در ده روز افزایش یافت زیرا از مرز ۰.۵ دلار در CoinMarketCap فراتر رفت.

در همین حال، به نظر می رسد سرمایه گذاران بلندمدت و معامله گران صعودی به این شبکه نوظهور بازگشته اند. به داستان میانگین فاندینگ ریت که در زیر روایت می شود نگاه کنید.

منبع : Sentiment

منبع : Sentiment

در اینجا، فاندینگ ریت نشان دهنده پرداخت ها به معامله گرانی است که در ADA خرید (یا فروش) باز کرده اند. نرخ‌های مثبت نشان‌دهنده قدرت در میان خریدارانی است که مایل به خرید (لانگ قیمت)  هستند، در حالی که نرخ‌های منفی نشان‌دهنده قدرت بیشتر در میان معامله‌گران موقعیت فروش  است.

همانطور که تصویر نشان میدهد، ADA با لیکویید کردن موقعیت های فروش ، فاندینگ ریت مثبت را نشان داد.

علاوه بر این، حجم معاملات شاهد افزایش شدید بود. در واقع، این نشانه ای بود که سرمایه گذاران و معامله گران ایمان خود را به این شبکه تقویت کرده اند.

منبع : Sentiment

منبع : Sentiment

چنین اوج‌هایی، صرف‌نظر از قدرت سرمایه‌گذاران، منجر به یک تصویر صعودی کلی می‌شوند

علاوه بر این، آخرین گزارش هفتگی توسعه دهنده کاردانو Input Output Global (IOG) این افزایش را هموار تر می کند.

تعداد پروژه‌هایی که در کاردانو ساخته می‌شوند تا ۲۲ جولای به ۱۰۴۰ پروژه افزایش یافت که یک رکورد جدید در تاریخ است; از ۹۴۳ فقط دو ماه پیش بود.

علاوه بر این، تعداد پروژه‌های غیرقابل تعویض (NFT)  که روی بلاک چین کاردانو ;اجرا می‌شوند به بیش از ۶۳۰۰ مورد افزایش یافت، در حالی که تعداد توکن‌های بومی صادر شده در بلاک چین کاردانو به ۵.۵ میلیون رسید.

علاوه بر این، جامعه کاردانو با وجود بازار نزولی به مبارزات آفریقایی خود ادامه داد. Adaverse; شتاب‌دهنده اکوسیستم Cardano، در دور سرمایه‌گذاری اولیه برای Afriguild، که یک انجمن صنفی بازی‌های بلاک چین آفریقایی و سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) است، شرکت کرد.

با بررسی دقیق ADA همانطور که توسط تحلیلگران مختلف برجسته تحلیل شده است،این رمز ارز قوی به نظر می رسید. اما، هنوز یک دیوار مقاومت برای ان وجود دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx