ثبت شکست موفق اتریوم با شروع “ادغام “

ادغام علت رشد اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر

 اندکاتور های تکنیکالی اتریوم در حالت خنثی قرار دارند

پس از یک هفته عملکرد امیدوارکننده از سوی دارایی دیجیتال در حالی که ما وارد هفته جدیدی با چشم‌اندازی مطلوب در فضای ارز دیجیتال می‌شویم

RSI اتریوم در حال حاضر آخرین مقدار ۵۱ را دارد براساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزنگاری مبتنی بر جامعه، CryptoQuant، شاخص قدرت نسبی اتریوم (RSI)، که نشان می‌دهد این دارایی بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است، در حال حاضر دارای آخرین ارزش ۵۱ است که در قلمرو خنثی است. یک ماه پیش، RSI اتریوم به مقادیری در حدود ۳۸ رسید.

یک دارایی زمانی بیش از حد خرید می شود که شاخص قدرت نسبی آن بالاتر از ۷۰ باشد و زمانی که ارزش آن کمتر از ۳۰ باشد، بیش از حد به فروش میرسد. قلمرو بین مقادیر ۳۰ و ۷۰ خنثی در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این، مقدار استوکاستیک برای اتریوم ۶۷.۴ است – دوباره که نشان دهنده موقعیت خنثی برای دارایی است. نوسانگر استوکاستیک به طور کلی حرکت حرکت قیمت دارایی را مشخص می کند. بیشتر برای شناسایی هرگونه تغییر قیمت احتمالی در دارایی استفاده می شود.

اتریوم از ابتدای ژوئیه با قیمت ۱.۲ هزار دلاری در حال معامله بوده است. علیرغم بهبود از پایین ترین سطح ماه قبل، بالاترین ارزش دارایی در این ماه ۱۶۳۰ دلار است. با این حال، با توجه به اینکه بیشتر تکنیک‌ها حاکی از بهبود ارزش‌ها هستند، آینده ممکن است برای اتریوم تیره و تار نباشد.

Merge قرار است در آگوست سال جاری به طور کامل راه اندازی شود

ادغام; که شاهد انتقال بلاک چین اتریوم از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام است، یکی از مورد انتظارترین رویدادها در جامعه ارزهای دیجیتال است. ادغام قرار است در آگوست سال جاری به طور کامل راه اندازی شود، اما ارتقاء مقدماتی در حال انجام است.

در ۶ جولای، Sepolia، یک شبکه آزمایشی بزرگ اتریوم، اخیراً به اثبات سهام تبدیل شد. ارتقای Sepolia دومین به‌روزرسانی برای بلاک چین اتریوم قبل از ظهور قریب‌الوقوع The Merge بود.

تقریباً یک هفته قبل از این، تیم اتریوم ارتقاء شبکه “Gray Glacier” را اعلام کرد که در بلوک ۱۵,۰۵۰,۰۰۰ در ۳۰ ژوئن رخ داد. به روز رسانی Grey Glacier، بمب سختی شبکه را ۷۰۰۰۰۰ بلوک یا ۱۰۰ روز عقب انداخت، زیرا توسعه دهندگان زنجیره را برای انتقال به اثبات سهام آماده کردند.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

اتریوم (ETH) در حال حاضر در زمان انتشار با قیمت ۱۶۰۱ دلار معامله می شود. این دارایی در هفت روز گذشته افزایش ۱۹ درصدی و در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۰۹ درصد افزایش داشته است. در حالی که به نظر می رسد این یک عملکرد ناامید کننده ;در مقایسه با بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی ۴۸۹۱ دلار در نوامبر سال گذشته باشد; این دارایی در این زمان های نگران کننده به خوبی حفظ شده است و به نظر می رسد برای افزایش در این سه ماهه; آماده شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx