شیبا اینو ، محبوب نهنگ های اتریومی

شیبا اینو ، محبوب نهنگ های اتریومی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 557 نفر

اول اتریوم، دوم شیبا !

میم کوین شیبا اینو توانسته جایگاه خود را بعنوان; بزرگترین آلت کوین هدل شده در سبد نهنگ های بزرگ شبکه اتریوم حفظ کند. طبق داده‌های سرویس نظارت بر نهنگ‌ها WhaleStats; بزرگترین نهنگ‌های اتریوم در چند ماه گذشته دارایی‌های شیبا اینو خود را واگذار نکرده‌اند; و SHIB را به عنوان یکی از بزرگترین دارایی‌های خود، تنها بعد از اتریوم ($ETH) نگه می‌دارند. داده های این پلتفرم نشان می دهد که ۱۰۰ نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم; دارای ۲۶۹.۷ میلیون دلار ETH و ۵.۴۹ میلیون دلار SHIB هستند و پس از آن ۵.۳ میلیون دلار استیبل کوین USDC  قرار دارد.

بزرگترین ذخایر بعدی این نهنگ ها FTT دلاری FTX است; که به طور متوسط ۲.۹۷ میلیون دلار برای هر نهنگ است. پس از آن توکن بومی صرافی بیت پاندا $BEST، با ۱.۸ میلیون دلار برای هر نهنگ به طور میانگین نگهداری می شود. سایر دارایی های برتر عبارتند از $USDT، $stETH، $CHSV، $MANA و $MATIC.

رقابت ادامه دارد

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد; شیبا با کنار زدن FTT در ماه می به بزرگترین آلتکوین ذخیره شده نهنگ‌های اتریوم تبدیل شد. داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که شیبا; ۱۹.۰۸ درصد از دارایی ۱۰۰ نهنگ بزرگ موجود در شبکه اتریوم را تشکیل می‌دهد که مجموع دارایی آنها به ۵۴۸.۹ میلیون دلار می‌رسد. در مقایسه، ۱۰.۳۴٪ از پرتفوی آنها را FTT تشکیل می دهد، با کل دارایی ها ۲۹۷.۵ میلیون دلار. پس از آن BEST، که شامل ۶.۴٪ با ۱۸۴.۲ میلیون دلار است. دارایی‌های شیبا نهنگ‌های اتریوم در طول زمان در حال رشد بوده و اخیراً ; ۱۵۰ میلیارد خرید SHIB به دارایی‌های آن‌ها اضافه شده است.

 

در اوایل این ماه، SHIB شاهد افزایش تعداد هلدر های آن به میزان ۱.۲ میلیون آدرس اتریوم بود. این رقم نسبت به ۸ ماه گذشته یک میلیون افزایش داشته است. در نوامبر سال گذشته، شیبا شاهد عبور تعداد دارندگان آن از مرز ۱ میلیون بود، حتی زمانی که قیمت آن در بازار صعودی شروع به کاهش کرد که با رشد اکوسیستم، عملکرد آن نسبت به بسیاری از دارایی‌های دیگر بهتر شد.

نقطه عطف جدید آن پس از ۱.۲ میلیون هلدر، زمانی رخ داد که حجم معاملات زنجیره ای SHIB به پایین ترین حد در ۱۵ ماه گذشته رسید. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، در آوریل ۲۰۲۲; حدود ۲۱۳,۰۰۰ تراکنش SHIB در زنجیره ثبت شد که کمتر از بالاترین رکورد تاریخ ۱.۳۸ میلیونی در اکتبر سال گذشته بود. این رقم در ماه ژوئن به ۱۵۷۸۸۹ کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx