ادرس زنجیره جانبی کاردانو به بیش از صد هزار رسید

ادرس زنجیره جانبی کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

کاردانو (ADA) مشاهده کرده است که Milkomeda C1، زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم، که برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم را قادر می‌سازد در اکوسیستم کاردانو مستقر شوند، با نزدیک شدن به ۱۰۰۰۰۰ آدرس کیف پول، از مرز ۷.۵ میلیون تراکنش فراتر رفت.

بر اساس به‌روزرسانی به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Nico Arqueros، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران استارت‌آپ بلاک‌چین dcSpark و یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی پروتکل Milkomeda، شبکه نزدیک به ۵ میلیون بلاک است و بیش از ۷.۵ میلیون تراکنش از نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ کیف پول را در این شبکه گنجانده است.

این برای Cardano Milkomeda C1 عالی است که به طور مداوم به رشد خود ادامه می دهد و ADA را ارزشمندتر می کند

برخی از آمارهای فعلی:

– ۷,۴۸۵,۷۲۰ تراکنش
– ۹۶,۰۲۶ کیف پول – ممکن است در ماه آگوست پس از عرضه اولین بازی، ۱۰۰ هزار کیف پول را بشکنیم

در حالی که تعداد Arqueros اندکی کمتر است، نگاهی به کاوشگر شبکه Milkomeda نشان می دهد که این شبکه دارای ۹۷۰۷۷ آدرس است و ۷.۷۱۵ میلیون تراکنش را پردازش کرده است که در ۴.۷۷۹ میلیون بلوک گنجانده شده است.

پروژه Milkomeda اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند سازگار با EVM از شبکه اصلی Cardano اجرا شود. علاوه بر این، پروژه Milkomeda وعده می دهد که در آینده قابلیت همکاری بین کاردانو و سایر بلاک چین های لایه اول (“L1)” مانند Solana را ارائه دهد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، این پروژه را به تیم dcSpark تبریک گفت و حتی گفت که راه اندازی شبکه اصلی Milkomeda C1 “لحظه ای عالی برای کاردانو” بود. dcSpark در آوریل ۲۰۲۱ توسط Nicolas Arqueros، Sebastien Guillemot و Robert Kornacki تاسیس شد.

Nicolas Arqueros مدیر عامل سابق EMURGO است (که برای Cardano معادل کاری است که ConsenSys برای اتریوم انجام می دهد). ایده اصلی این است که Milkomeda به بلاک چین های L1 – مانند کاردانو، سولانا، و پولکادات – که هنوز جامعه توسعه دهندگان “محکم” و همان سطح پذیرش انبوه اتریوم را ندارند، با ارائه “هر دو EVM” به آنها کمک می کند. زنجیره های جانبی مبتنی بر و فناوری جدید که UX یکپارچه را هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران عمومی ارائه می دهد.

هاردفورک وسیل

هدف Milkomeda حل این مشکل با «ساخت زنجیره‌های جانبی با ماشین‌های مجازی جایگزین متصل به زنجیره‌های اصلی لایه اول است که از ارز دیجیتال خود به عنوان دارایی اصلی خود استفاده می‌کنند». به عنوان مثال، در مورد کاردان، معنای این امر این است که به «زنجیره‌های جانبی اجازه می‌دهد که مستقیماً به زنجیره اصلی متصل شوند و از wADA (Ada بر بستر اتریوم) به عنوان دارایی برای پرداخت هزینه‌های تراکنش استفاده کنند.

اولین بلاک چین لایه اول که Milkomeda به آن کمک می کند کاردانو است. C1 نام زنجیره جانبی مبتنی بر EVM است که “مستقیماً به Cardano” متصل می شود. این نه تنها اولین زنجیره جانبی Milkomeda است، بلکه اولین زنجیره جانبی است که برای کاردانو ساخته شده است.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، هارد فورک Vasil ، که انتظار می‌رود بهبود عملکرد «عظیم» را در شبکه ارز دیجیتال ایجاد کند، «چند هفته دیگر» به تعویق افتاد.

هارد فورک Vasil شامل چهار پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) خواهد بود. با این حال، سرمایه‌گذاران روی آن شرط‌بندی کرده‌اند، داده‌های صرافی کوین‌بیس نشان می‌دهد کاربران ارزهای دیجیتال فهرست شده نزدک،را به مدت زمان  معمول  ۱۵۳ روزه نگهداری میکنند، به این معنی که معامله‌گران کاردانو روی پلتفرم دارایی‌های خود را مدت‌ها قبل از آن نگه می‌دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx