انتقال ریگ های ماینر Crypto Digihost از نیویورک به آلاباما

انتقال ریگ های ماینر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 394 نفر

این شرکت معدنی اعلام کرد که قصد دارد تا سه ماهه چهارم، ظرفیت هش ۲۸ مگاوات در تاسیسات آلاباما و تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به ۵۵ مگاوات داشته باشد

Digihost، یک شرکت استخراج ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، اعلام کرده است که قصد دارد بخشی از ناوگان خود را از نیویورک به آلاباما در تلاش برای کاهش هزینه های انرژی منتقل کند.

در اطلاعیه روز سه‌شنبه، Digihost گفت که تأسیسات ۵۵ مگاواتی آن در آلاباما – که این شرکت در ماه ژوئن خریداری کرد – میزبان برخی از ماینرهای کریپتو از نیویورک خواهد بود که منجر به کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود. به گفته این شرکت معدنی، هدف آن این است که تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ ظرفیت هش ۲۸ مگاوات در تاسیسات آلاباما و تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به ۵۵ مگاوات داشته باشد.

وضعیت ماینر ها در امریکا

مانند سایر ماینرهای ارز دیجیتال که با افزایش هزینه های انرژی در میان بازار نزولی و گرمای بی سابقه در بخش هایی از ایالات متحده سروکار دارند، Digihost گزارش داد که بیت کوین (BTC) تولید شده در جولای را فروخت. در تاریخ ۳۱ جولای، این شرکت گزارش داد که تقریباً ۲۲۰ BTC و ۱۰۰۰ اتر (ETH) – به ارزش مجموع ۶.۸ میلیون دلار – در اختیار دارد و هیچ بدهی ندارد.

شرکت کانادایی استخراج ارز دیجیتال Bitfarms و Core Scientific هر دو گزارش دادند که بخشی از دارایی های بیت کوین خود را به ترتیب در ژوئن و ژوئیه به عنوان بخشی از استراتژی تسویه بدهی ها و افزایش ظرفیت فروختند. علاوه بر این، Riot Blockchain در ماه جولای اعلام کرد که در تلاش برای کاهش هزینه های عملیاتی، برخی از ماینرهای خود را از نیویورک به تگزاس منتقل می کند.

بسیاری از شرکت‌های معدنی در تگزاس گزارش دادند که در تابستان در بحبوحه گرمای شدید فعالیت‌های خود را تعطیل یا کاهش دادند . کارشناسان معتقدند شبکه انرژی ایالتی ممکن است تا حدی به دلیل نیروی مورد نیاز برای تهویه مطبوع برای پاسخگویی به تقاضا آماده نباشد و دلیل آن تقاضای بیشتر برای حفظ دما نسبت به طوفان عظیم زمستانی سال ۲۰۲۱ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx