هاردفورک واسیل کاردانو فردا انجام میشود

هاردفورک واسیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

هر انچه باید درباره هاردفورک واسیل بدانید

ارتقای مورد انتظار بلاک چین لایه ۱، قرار است طی پنج روز انجام شود و اولین دور ارتقا برای فردا و دومین مرحله در ۲۷ سپتامبر برنامه ریزی شده است.این ارتقاء کاردانو را مقیاس پذیرتر می کند و چندین پیشرفت دیگر را ارائه می دهد.

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران کاردانو، در جریان یک پخش زنده در ۱۸ سپتامبر گفت:

“ما پیش بینی می کنیم که مشکلی وجود نداشته باشد، اما اکنون بازگشتی وجود ندارد.” «هیچ تعداد آزمایش یا هیچ چیز نمی تواند ما را نجات دهد زیرا [موشک] در هوا است. یا در هوا منفجر می شود یا به مدار می رسد، و بدیهی است که به مدار خواهد رسید.»

واسیل قرار است چندین جنبه از بلاک چین کاردانو را تقویت کند. طبق یک پست وبلاگی از توسعه دهنده واسیل، Input Output Hong Kong (IOHK) این هاردفورک به برنامه های ساخته شده بر روی Cardano این امکان را می دهد که “سریع تر و پیچیده تر” شوند و ساخت بلاک چین را آسان تر می کند و در عین حال تجربه کاربر را بهبود می بخشد. همچنین قابلیت‌های مقیاس‌پذیری شبکه را بهبود می‌بخشد و کارمزد تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد.

IOHK گفته است که Vasil “مهمترین به روز رسانی” کاردانو تاکنون است. هاردفورک در ابتدا برای ۲۹ ژوئن برنامه ریزی شده بود، اما با دو تاخیر مواجه شد تا امکان تست بیشتر مشکلات را فراهم کند.

ماه گذشته، آدام دین، توسعه‌دهنده کاردانو گفت که شبکه آزمایشی بلاک چین به دلیل مشکل سازگاری با نسخه فعلی نرم‌افزار مشتری بلاک چین، به‌طور فاجعه‌باری شکست خورده است. دین پیشنهاد کرد که این اشکال ممکن است به دلیل عجله IOHK برای استقرار Vasil باشد. او پس از افشای کشف خود نوشت: «اگر یک «ساعت هسته‌ای» برای کاردانو وجود داشت، به طرز خطرناکی به «نیمه‌شب» نزدیک می‌شدیم.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx