چراغ سبز دبی به صرافی بایننس

صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 852 نفر

چراغ سبز دبی به صرافی بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس مجوز فعالیت در این شهر را از مرجع تنظیم دارایی های مجازی دبی (VARA)  دریافت کرد، که این صرافی را قادر می سازد تا طیف وسیعی از خدمات ارزهای دیجیتال را به سرمایه گذاران خرد و نهادی واجد شرایط ارائه دهد.

این توسعه پس از صدور مجوز موقت اعطا شده در ماه مارس انجام می شود که به شرکت اجازه می دهد دفتری در امارات متحده عربی راه اندازی کند و خدمات تبادل بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به سرمایه گذاران و شرکت های مالی واجد شرایط ارائه دهد.

با مجوز جدید، بایننس می‌تواند طیف وسیعی از خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال را به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی واجد شرایط تحت چهارچوب قانونی برای ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی معروف به VASP ارائه دهد.

همچنین به شرکت اجازه می‌دهد به کانال‌های بانکی محلی دسترسی داشته باشد و حساب‌های پولی باز، تبدیل ارز مجازی فیات، انتقال دارایی‌ها، نگهداری و مدیریت، و همچنین ارائه توکن و خدمات معاملاتی را ارائه دهد.

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی بایننس، در بیانیه ای اظهار داشت:

“ما قویاً معتقدیم که فرصت قابل توجهی برای همکاری با همتایان خود در صنعت برای توسعه استانداردهای پیاده سازی منسجم در سراسر جهان وجود دارد، همانطور که در دبی انجام داده ایم.”

اقدامات صرافی بایننس نشان می دهد که قصد دارد حضور خود را در خاورمیانه بیشتر گسترش دهد. در ماه مارس، این صرافی مجوز فعالیت در بحرین را دریافت کرد و خدمات ارزهای دیجیتال از جمله تجارت و مدیریت پورتفولیو را ارائه کرد.

VARA  دبی که در مارس ۲۰۲۲ تأسیس شد، مسئول صدور مجوز و تنظیم ارائه دهندگان دارایی مجازی در امارات و مناطق آزاد آن است. مقامات محلی همچنین مجوز موقتی را به CryptoCom و تأییدیه ای برای یک دفتر مرکزی منطقه ای برای FTX اعطا کردند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx