شرکت ارز دیجیتال سلسیوس به پایان خود نزدیک می شود؟

سلسیوس نتورک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 574 نفر

بحران های ادامه دار شرکت ارز دیجیتال سلسیوس

درگیری های شبکه ارز دیجیتال سلسیوس با ورشکستگی ادامه دارد و با پیشروی روند رسیدگی، یافته های جالبی از پرونده های دادگاه به دست آمده است. آخرین مورد از این موارد این است که این شرکت برای تامین مالی فعالیت های روزانه خود با مشکل مواجه است. پس از انصراف از درخواست خود برای بازگرداندن راد بولگر، مدیر مالی سابق خود با مبلغ ۹۲۰۰۰ دلار در ماه، کریس فرارو، مدیر مالی کنونی، برای ارائه توضیحاتی در خصوص شایعاتی مبنی بر تمام شدن پول های این شرکت در اکتبر پیش قدم شد.

در تماس اخیر با طلبکاران، مدیر مالی شرکت ارز دیجیتال سلسیوس به این ادعاها پرداخته است که جریان نقدی شرکت به طور خطرناکی در حال کاهش است. در طول این تماس، فرارو به نمایندگی از مدیرعامل الکس ماشینسکی صحبت کرد و به طلبکاران اطمینان داد که شرکت هنوز پول کافی برای اداره کردن مجموعه خود را دارد.

فرارو توضیح داد که سلسیوس هنوز پول کافی برای مدیریت مجموعه خود تا پایان سال ۲۰۲۲ دارد. مدیر مالی فاش کرد که سلسیوس هنوز ۸۱ میلیون دلار دارد که می تواند برای عملیات روزانه از آن استفاده کند.

وقتی از او پرسیدند که این پول از کجا می‌آید. او توضیح داد که صرافی بیتفینکس ۶۱ میلیون دلار وام را در اختیار پلتفرم وام دهی سلسیوس قرار می دهد. علاوه بر این، انتظار داشت حدود ۲۰ میلیون دلار از فروش برخی از ریگ های ماینینگ بیت کوین خود و همچنین کاهش هزینه های مالیات صرفه جویی کند.

شرکت ارز دیجیتال سلسیوس با طی مراحل ورشکستگی توانسته است از گرفتن وام های بیشتر خودداری کند. اما به نظر می رسد در حال حاضر این شرکت به پایان خط نزدیک می شود. این قابل درک است زیرا گرفتن وام در زمان ورشکستگی می تواند به دلیل ماهیت پیچیده آن برای یک شرکت فاجعه آمیز باشد.

کاربران منتظر حکم دادگاه هستند

در حال حاضر کاربران شبکه ارز دیجیتال سلسیوس با نفس خسته منتظر نتیجه کار هستند. با این حال، با توجه به مراحل قبلی ورشکستگی شرکت های ارز دیجیتال در گذشته، کاربران قطعا باید برای رسیدن به نتیجه مدتی را صبر کنند.

سلسیوس از استخراج ارز دیجیتال به عنوان راهی برای بازپرداخت سرمایه های طلبکاران استفاده خواهد کرد. در ماه جولای، این پلتفرم وام دهی توضیح داد که قصد دارد تولید سالانه بیت کوین خود را به ۱۵۰۰۰ عدد افزایش دهد. این طرح، اگرچه به نظر بد نیست، اما قطعاً چندین سال طول می کشد تا سرمایه همه طلبکاران را برگرداند. این موضوع به جریان نقدی منفی شرکت کمکی نمی کند. و شرکت برای سرپا نگه داشتن عملیات های خود باید از پس هزینه های جاری برآید.

با این حال، توکن CEL از روند ورشکستگی سود زیادی برده است. با توجه به اینکه مقدار زیادی از عرضه آن روی پلتفرم سلسیوس قفل شده است، ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) به بالای ۲ دلار رسیده است. در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲.۲۰ دلار معامله می شود و ارزش بازار آن ۵۷۹ میلیون دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx