آیا سرمایه گذاری بلند مدت در چین لینک (LINK) منطقی است؟

چین لینک
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 102 نفر

طبق داده‌های سنتیمنت، طی هفت روز گذشته تراکنش های بزرگ چین لینک (LINK) با کاهش ۲۳.۵۵ درصدی روبرو بوده است. در واقع، این تراکنش ها به مبلغ ۷۰.۳۲ میلیون دلار رسیده است. کاهش تراکنش های بزرگ نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ با سرمایه کافی، این توکن را نادیده گرفته اند. اگر LINK نتواند توجه این سرمایه گذاران بزرگ را جلب کند و توسط آن ها انباشته نشود، ممکن است قیمت آن آسیب ببیند.

کاهش قیمت همیشه بد نیست

در زمان نگارش این مقاله ، قیمت LINK حدود ۱۷.۵۳ دلار بود که کاهش ۷.۸ درصدی را در ۷ روز گذشته نشان می دهد. با این حال، قیمت تنها معیار چین لینک نبود که در هفته گذشته کاهش یافت.

در واقع، داده های درون-زنجیره ای (آنچین) از سنتیمنت نشان داد که تعداد آدرس های فعال چین لینک نیز کاهش یافته است. در تاریخ ۱ آوریل، تعداد آدرس های فعال ۲۴ ساعته روی چین لینک بیش از ۴۰۰۰ بود که نشان دهنده تعامل قابل توجهی با این شبکه نیز بود. با این حال، همین معیار در زمان نگارش این مقاله عدد ۳۱۳۹ را نشان می دهد. این کاهش نشان می دهد که تعداد آدرس های منحصر به فردی که در تراکنش های LINK دخیل هستند، کاهش یافته است.

تعداد آدرس های فعال چین لینک

کاهش آدرس های فعال می تواند برای نوسانات قیمت یک سیگنال نزولی باشد و در عین حال، این موضوع LINK را در یک موقعیت بحرانی قرار می دهد. معامله گرانی که عملکرد تاریخی این توکن را دنبال کرده اند موافقند که کاهش فعالیت شبکه می تواند منجر به نزول قیمت شود. با این حال، این هم زمانی همیشه اتفاق نمی افتد. با این وجود، با اصلاحاتی که چین لینک پشت سر گذاشته است، ممکن است که احتمال افزایش قیمت آن بیشتر از ریزش باشد. بنابراین، سوال این است که «سایر معیارها چه سیگنال هایی ارسال می کنند؟»

وضعیت چین لینک در بلند مدت چگونه است؟

در این تحلیل تعداد هولدرها را نیز بررسی کردیم. در ۱۳ مارس، LINK کمتر از ۸۰،۰۰۰ هولدر داشت. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، تعداد کل هولدرهای لینک به ۸۵،۸۰۰ نفر افزایش یافته است. چنین وضعیتی نشان می دهد که بسیاری از بازیگران بازار به پتانسیل بلندمدت این ارز دیجیتال اعتماد دارند. با این حال، این افزایش در تعداد هولدرها به معنای فرار LINK از دست اصلاحات قیمتی نیست. ممکن است این اتفاق بیفتد و بازهم لینک اصلاح شود، اما با افزایش هولدرها، قیمت در بلندمدت می تواند تا سطوح بسیار بالاتری پیش روی کند.

از نظر رشد شبکه نیز داده های سنتیمنت تغییراتی را نشان داد. برای مثال، رشد شبکه چین لینک در ۲۴ مارس کاهش یافت. با این حال، در ۴ آوریل، این معیار جهش کرد و نشان داد که آدرس های جدید در حال انجام تراکنش در شبکه هستند. اگرچه این معیار مقدار کمی کاهش یافته بود اما جهش اولیه را می توان نشانه ای از افزایش پذیرش دانست. اگر رشد شبکه افزایش یابد، تقاضا برای LINK نیز افزایش خواهد یافت که منجر به رشد قمیت آن می شود.

تحلیل چین لینک

رشد شبکه چین لینک

از دیدگاه تریدرها، به نظر می رسد LINK یک خروج (Break out) بلندمدت خوب را ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، چشم انداز کوتاه مدت آن ممکن است سود زیادی به همراه نداشته باشد. در عین حال، ممکن است قیمت LINK برای چند روز بدون تغییر چشمگیری نوسان داشته باشد. با این حال، اگر اصلاح بیشتری رخ دهد، فشار خرید پس از آن می تواند قیمت را به سمت بالا سوق دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx