Checkout.com به توسعه محصولات جدید پرداخت کریپتو نگاه می کند

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 569 نفر

Checkout.com، بخش پرداختی که در ماه ژانویه ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشت; در حال بررسی راه اندازی دو محصول جدید کریپتو است. حتی با وجود رکود در بازار نزولی، سرمایه این بخش دو برابر می شود. این شرکت مستقر در لندن در حال بررسی محصول جدیدی است که پرداخت‌های رمزنگاری را تسهیل می‌کند.این محصول به کارمندان اجازه می‌دهد حقوق خود را به شکل کریپتو، مستقیماً به کیف پول دیجیتال دریافت کنند. همچنین محصول دیگری که به بازرگانان آنلاین راهی برای پذیرش رمزارز به عنوان یک درگاه پرداخت ارائه می‌کند.

جس هولگریو، رهبر استراتژی رمزنگاری در Checkout.com گفت:

تا پایان سال ما برخی از بازرگانان را خواهیم داشت که حداقل یکی از این محصولات را استفاده کنند.

توسعه در زمستان کریپتو

چک اوت که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد; پرداخت ها را از طرف طیف گسترده ای از شرکت های فناوری پردازش می کند.نمایه و ارزش گذاری این استارت آپ در چند سال گذشته به لطف چندین دور تامین مالی افزایش یافته است. از سال ۲۰۱۸، چک اوت با شرکت های کریپتو محور کار می کند و به آنها کمک کند تا با ارز فیات پرداخت کنند. هولگریو گفت که این شرکت با ۱۲ تا از ۱۵ صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال کار می کند. این شرکت در سال جاری بودجه بخش ارزهای دیجیتال را دو برابر کرده است. در ماه ژوئن، یک محصول جدید تسویه استیبل کوین را راه‌اندازی کرد که به مشتریان بازرگان این امکان را می‌دهد تا وجوهی را که از طریق پرداخت‌های کارتی به دست آورده‌اند، به شکل استیبل کوین تسویه کنند.

چنین ابزاری می تواند به ویژه برای شرکت های کریپتو مفید باشد; که اغلب امور مالی خود را با استفاده از استیبل کوین مدیریت می کنند. هولگریو گفت که چک اوت قبل از معرفی این محصول، تسویه حساب های استیبل کوین ۳۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرده بود و این رقم اکنون چندین برابر شده است. این شرکت همچنین یک تیم اختصاصی رمزنگاری با ۳۰ کارمند تشکیل داده است. خود هولگریو تنها در آوریل نقش استراتژی کریپتو را برعهده گرفت و از سمت رئیس ستاد جابه‌جا شد. او اضافه می کند:

ما به رشد تیم ادامه می‌دهیم.ما این کار را با تمرکز بر افرادی که تجربه در کریپتو و تجربه کار با سیستم  های پرداخت دارند، انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم ما به ساخت پایدار در بلندمدت اعتقاد جدی داریم و این به معنای درک عمیق نسبت به صنعت و مشتریان است

ماندن در مسیر

رقبای چک اوت در فضای پرداخت نیز مشغول ورود به صنعت کریپتو بوده اند. در اکتبر سال گذشته، رئیس وردپی، جیم جانسون، در مصاحبه ای، توسعه مشابهی از قابلیت های رمزنگاری شرکت را تشریح کرد. Stripe نیز روی “آینده پرداخت های وب ۳” کار کرده است. به نظر نمی‌رسد بازار نزولی غالب، مانع توسعه سیستم های پرداخت‌ شده باشد.

چک اوت توسط فایننشال تایمز به عنوان یک پردازشگر پرداخت برای بایننس در ژوئن سال گذشته شناسایی شد. پس از آن که اداره رفتار مالی هشدار داد که این صرافی مجاز به فعالیت در بریتانیا نیست. چک اوت در آن زمان توضیح داد که هیچ ارتباطی با Binance Markets Limit، شرکت تابعه بریتانیا که در اخطار FCA نام برده شده است، ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx