کمپین “خرید در کف” توسط برند غذایی Chipotle

اهدای جوایز کریپتویی توسط برند غذایی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

کمپین Chipotle Mexican Grill به طرفداران این شانس را می دهد که ۲۰۰۰۰۰ دلار  رمز ارز رایگان برنده شوند

با انجام بازی تعاملی Chipotle به نام «Buy The Dip» می‌توان مقداری قابل توجهی رمز ارز برنده شد . این کمپین بسیار هوشمندانه است، حتی برگذار کنندگان این کمپین کریپتو اعتراف می‌کنند که هر دو ریزش – گواکامول و زمستان کریپتو – احتمالاً فرصت خوبی برای خرید هستند.

برندگان جایزه خود را به بیت کوین، سولانا، اتریوم، آوالانچ یا دوج کوین دریافت می کنند. و سپس، آنها می توانند از این جایزه های ارز دیجیتال برای خرید غذا در زنجیره فست فود استفاده کنند.

بازیکنان همچنین می توانند کدهای تبلیغاتی ۱ سنت را دریافت کنند. و یک سنت، پس از رایگان، دومین قیمت مورد علاقه همه است. همچنین کدهایی برای Queso Blanco 1 سنتی وجود دارد. همه اینها برای تبلیغ روز ملی آووکادو در ایالات متحده در ۳۱ ژوئیه است. و اگر چیزی  روز ملی ندارد، آیا اصلا وجود دارد؟

از امروز، دوستداران فست فود مکزیکی می توانند این بازی را  انجام دهند. این کمپ در ۳۱ جولای به پایان می رسد، شاید زمانی که تمام آووکادوها تمام شود.

Chipotle و Crypto

Chipotle ارزهای دیجیتال را در سراسر ایالات متحده از طریق همکاری با Flexa می‌پذیرد، که برنامه‌ای را ایجاد می‌کند تا مشتریان بتوانند به صورت رمزنگاری پرداخت کنند. ۹۸ ارز دیجیتال پذیرفته می شود.

Chipotle در آوریل ۲۰۲۱ وارد فضای ارزهای دیجیتال شد. این اولین رستوران زنجیره ای ایالات متحده بود که با تبلیغات “Burritos یا Bitcoin” یک کامپیوتر رمزنگاری را راه اندازی کرد. در این کمپین، این زنجیره ،۱۰۰۰۰۰ دلار بیت کوین هدیه داد. این برای جلب توجه به روز ملی بوریتو بود.

کریس برانت مدیر ارشد بازاریابی (و احتمالاً یک دوست کریپتویی) است. ما می‌خواهیم نسل بعدی هواداران Chipotle را با اتصال به جامعه Web3 بسازیم. ما هیجان‌زده هستیم که با توانمندسازی طرفداران برای  “Buy The Dip” ، به مکالمه ارزهای دیجیتال مثبت بپردازیم.»

جوایز کمپین

این شرکت در دو روز شنبه و یکشنبه در مجموع ۴۵ هزار دلار بیت کوین ، ۱۰ هزار دلار اتریوم ، ۱۳۷۵۰ دلار سولانا ، ۱۴۲۵۰ اولانچ و دوج کوین هدیه میدهد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx