قوانین جدید اوکراین برای تقویت ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال اوکراین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 539 نفر

قوانین جدید اوکراین برای تقویت صنعت ارزهای دیجیتال

اوکراین قوانین جدیدی را برای محدود کردن استفاده از ارزهای فیات اعمال کرده است که در ازای آن به تقویت اقتصاد ارزهای دیجیتال کمک می کند. بانک ملی اوکراین به دلیل تغییر در وضعیت بنیادی مالی کشور به دلیل جنگ نظامی جاری با روسیه، قوانین جدیدی را وضع کرده بود.

بانک ملی اوکراین در حال حاضر ارزش گریونا اوکراین در برابر دلار آمریکا ۲۵٪ کاهش یافته است. علاوه بر این، این بانک محدودیت های جدیدی را نیز برای عملیات بانکی در نظر گرفته است. این حرکت تغییر نرخ مبادله گریونا به دلار آمریکا و همچنین اعمال محدودیت در مقدار مبادلات ممکن است به افزایش محبوبیت بخش کریپتو کمک کند.

ممکن است مردم اوکراین برای عبور از محدودیت‌های ارز فیات در زمان‌های آینده، به ارز دیجیتال روی آورند. نماینده بخش ارزهای دیجیتال اوکراین نیز بر این عقیده است که این محدودیت های فیات به سود صنعت ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

ضوابط جدید به‌روزرسانی شده است که بانک‌ها برای اشخاص حقیقی می‌توانند در صورت واریز مبلغ ارزهای خارجی برای مدت حداقل سه ماه و همچنین بدون اختیار فسخ قرارداد، ارز غیرنقدی را به مشتریان بفروشند.

محدودیت های جدید موقتی هستند

بخشی از محدودیت ها همچنین شامل جایگزینی سقف ۵۰۰۰۰ گریونایی برای برداشت با سقف هفتگی ۱۲۵۰۰ گریونایی (۳۴۰ دلار) است. علاوه بر این، انتقال همتا به همتا از کارت های صادر شده توسط بانک های اوکراینی از ۱۰۰۰۰۰ گریونا به ۳۰۰۰۰ گریونا کاهش یافته است.

حتی سقف انتقال برون مرزی نیز ۱۰۰۰۰۰ در ماه تعیین شده است. با این حال، محدودیت‌های اعمال‌شده ظاهراً ماهیت موقتی دارند. کریل شوچنکو، فرماندار بانک ملی اوکراین اشاره کرده است که این اقدامات موقتی هستند.

وی اطمینان داده است که همه این محدودیت ها در واقع اقدامات خاصی هستند که به دلیل ادامه جنگ باید انجام شود.

همه این اقدامات برای حفظ عملکرد اقتصاد انجام شده است. این اقدامات تأثیر قابل توجهی بر مردم اوکراین گذاشته است. میلیون‌ها شهروند اوکراین مجبور به تخلیه این کشور شده‌اند و همچنان در تلاش برای بازگشت به خانه‌های خود هستند. محدودیت ها تنها بازگشت شهروندان به اوکراین را سخت تر کرده است.

افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در اوکراین

محدودیت های بانک ملی اوکراین اکنون علاقه به ارزهای دیجیتال را افزایش داده است.

میخائیل چوبانیان، بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال در اوکراین به نام Kuna در مصاحبه اخیر با رسانه خبری ارز دیجیتال Forlog اظهار داشت:

ما انتظار داریم که گردش مالی و استفاده از ارزهای دیجیتال در اوکراین افزایش یابد. در اروپا ۱۰۰۰۰۰ گریونا چیزی نیست.

چوبانیان همچنین خاطرنشان کرد: وضع مقررات جدید باعث ایجاد مانع کمک های بشر دوستانه شده است. بیشتر کمک های بشردوستانه با کارت هایی خریداری شده است ;که توسط بانک های اوکراینی متعلق به افراد خصوصی صادر شده است.

با توجه به محدودیت ها; وجوه باید به طور کامل از طریق ارزهای دیجیتال به اوکراین انتقال یابند. چوبانیان همچنین موضع بانک ملی اوکراین را تهاجمی خواند; و همچنین هشدار داد که بانک ها و بودجه دولتی اوکراین; به دلیل چنین سیاست های سختگیرانه ای زیان ده خواهند بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx