سیرکل (Circle) فقط از زنجیره اثبات سهام اتریوم پشتیبانی می کند

سیرکل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

سیرکل ناشر USD Coin پس از ادغام زنجیره ای تنها از زنجیره اثبات سهام اتریوم پشتیبانی می کند. این شرکت در یک پست وبلاگی در روز سه شنبه این موضوع را اعلام کرد.

انتظار می‌رود این ادغام که The Merge نامیده می‌شود; در سه‌ماهه سوم یا چهارم سال جاری و با ضرب‌الاجل ملایم در ۱۹ دسامبر انجام شود. سیرکل شبکه اصلی اتریوم فعلی را با لایه جدید اجماع اثبات سهام به نام Beacon Chain یکپارچه خواهد کرد. شبکه اصلی موجود در حال حاضر با اثبات کار; با الگوریتمی که به شبکه غیرمتمرکز کمک می‌کند به توافق ایمن دست یابد، ایمن شده است.

اما اثبات کار به دلیل اثرات زیست محیطی مصرف بالای انرژی آن مورد انتقاد قرار گرفته است. انتظار می رود زنجیره اثبات سهام به سیرکل در کاهش مصرف انرژی کمک کند. پس از تصمیم به حمایت انحصاری از زنجیره اثبات سهام، سیرکل در پست وبلاگ گفت که “پیش بینی اختلال در قابلیت های USDC روی زنجیره و نه در خدمات صدور و بازخرید کاملاً خودکار ما وجود ندارد.” سیرکل قبلاً نوشت، انتظار نمی رود که کاربران هیچ کاری با وجوه و کیف پول خود و همچنین ارتقاء قبل از ادغام انجام دهند.

سیرکل افزود:

در حالی که ما در مورد امکان فورک ها پس از ادغام شبکه اصلی اتریوم حدس نمی زنیم، USDC به عنوان یک دارایی اتریوم تنها می تواند به عنوان یک «نسخه» معتبر وجود داشته باشد.

این اعلام چند روز پس از آن اعلام شد که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، امکان پذیرش طولانی مدت فورک اثبات کار اتریوم پس از انتقال به زنجیره اثبات سهام را رد کرد. این شرکت همچنین آخرین طرح شبکه آزمایشی خود را برای آخرین آزمایش در انتقال اثبات سهام اعلام کرد: «محیط آزمایشی سیرکل به شبکه آزمایشی Goerli Ethereum متصل است و ما در روزهای آینده به دقت نظارت خواهیم کرد که آن را با Prater ادغام می‌کنیم.» اگر در طول آخرین شبکه آزمایشی مشکلی پیش نیاید، توسعه‌دهندگان روی آخرین مرحله ادغام شبکه اصلی اثبات سهام کار خواهند کرد.

USDC دومین استیبل کوین بزرگ پس از تتر با عرضه کل ۴۵ میلیارد دلار است. استیبل کوین به یک بلوک اصلی برای نوآوری اتریوم دیفای تبدیل شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx