همکاری پالیگان و نتفلیکس

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

پالیگان با نمایش موفق نتفلیکس برای NFT های آگاهی بخشی اوتیسم همکاری می کند. زنجیره جانبی اتریوم; پالیگان، در حال همکاری با سازندگان یک برنامه موفق نتفلیکس برای افزایش آگاهی در مورد اختلال طیف اوتیسم (ASD) است.

پالیگان به AIMC، واحدی از شرکت تولید درام K-Astory; کمک می‌کند تا یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض بسازد که با سریال نتفلیکس آن Extraordinary Attorney Woo مرتبط است. سریال درام کره جنوبی که در حال انجام است; با حضور یک وکیل اوتیسم که از دلبستگی نهنگ ها الهام می گیرد; به یکی از پربیننده ترین نمایش های غیرانگلیسی در پلتفرم استریم تبدیل شده است. پروژه برنامه ریزی شده NFT، به نام “باشگاه نهنگ های فوق العاده”، امیدوار است با افزایش آگاهی عمومی در مورد ASD، طرفداران این نمایش را درگیر کند. این شرکت همچنین قصد دارد یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) ایجاد کند که برای حمایت از خیریه های ASD بودجه جمع آوری خواهد کرد.

کریپتو در کره جنوبی

اخیراً چندین تحول دیگر مرتبط با ارزهای دیجیتال در کره جنوبی رخ داده است. در اوایل این هفته، پلتفرم کریپتو Crypto.com یک جفت خرید در کره جنوبی انجام داد; و این امکان را به آن داد تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی فعالیت کند. این صرافی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت PnLink و ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی OK-BIT را خریداری کرد و ثبت‌های ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی را تحت قانون تراکنش‌های مالی الکترونیکی کشور به شرکت ارائه کرد.

هفته گذشته، بانک BNK Busan کره جنوبی اعلام کرد که یکی از کارکنان ظاهراً ۱.۴۸ میلیارد وون (۱.۱ میلیون دلار) از وجوه مشتریان را برای سرمایه گذاری در بیت کوین اختلاس کرده است. بین ۹ ژوئن تا ۲۵ ژوئیه، یکی از کارمندان که در تیم ارزی بانک کار می کرد; گزارش شده است که در چندین نوبت پول را اختلاس کرده و پول دریافتی از مشتریان خارج از کشور را به حساب شخصی شریک خود واریز کرده است. وجوه اختلاس شده سپس برای سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت.

در همین حال، کره جنوبی بار دیگر اجرای رژیم مالیاتی بر کریپتو را در ماه گذشته به تعویق انداخت. به طوری که مالیات بر سود سرمایه ۲۰ درصدی اکنون، در سال ۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد. مقامات شرایط راکد بازار را مقصر دانستند و گفتند که برای اجرای حمایت از سرمایه گذار به زمان بیشتری نیاز است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx