سیرکل کمبود بودجه ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی را پوشش می‌دهد

سیرکل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 300 نفر

سیرکل، شرکت صادرکننده استیبل کوین USDC، بیانیه دیگری در مورد وضعیت ذخایر نقدی خود در بانک سیلیکون ولی (SVB) منتشر کرده است. ناشر USDC اظهار داشت احتمال این وجود دارد که شرکت ۱۰۰٪ وجوه خود را پس نگیرد و یا ممکن است زمان بر باشد تا شرکت آنها را بازگرداند؛ به این دلیل که FDIC گواهی های دریافتی (IOU) و سود سهام پیشرفته را برای دارندگان سپرده صادر می کند.

با این وجود، سیرکل اطمینان داده است که کسری صندوق ناشی از سقوط SVB را پوشش خواهد داد. ناشر استیبل کوین منابع شرکتی خود را جمع می‌کند و حتی برای رفع هرگونه کمبود ذخایر، سرمایه خارجی جذب می‌کند.

اثر SVB بر سیرکل

سیرکل در بیانیه قبلی خود میزان واقعی قرار گرفتن در معرض بانک سیلیکون ولی در حال سقوط را فاش کرد. این شرکت فاش کرد که بانک ورشکسته ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر نقدی USDC را در اختیار دارد. این شرکت مدعی شد که انتقال میلیاردها دلار ذخایر به بانک‌های دیگر را در روز پنجشنبه آغاز کرده است. با این حال، این نقل و انتقالات تا روز جمعه تسویه نشد و وضعیت واقعی روز دوشنبه آینده مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است، این شرکت در بیانیه اخیر خود نسبت به تایید این واگذاری ها ابراز اطمینان کرده است. سیرکل گفت: «نقل و انتقالات انجام شده قبل از اینکه بانک وارد حسابرسی شود به طور معمول طبق سیاست FDIC پردازش می شود.» در ادامه این بیانیه آمده است:

«ما می دانیم که FDIC در حال حاضر در حال تعیین وضعیت تراکنش های آغاز شده قبل از زمان‌های قطعی دریافتی است و ممکن است نقل و انتقالات آغاز شده در روز پنجشنبه، در روز دوشنبه پردازش شود.»

علاوه بر این، وجوهی که در SVB باقی مانده است حدود ۲۵ درصد از ذخایر USDC که به صورت نقدی نگهداری می‌شود را شامل می‌شود. اکثریت وجوه در اسناد خزانه داری ایالات متحده نگهداری می شود که ۷۷ درصد یا ۳۲.۴ میلیارد دلار از ذخایر USDC است. این اسناد خزانه در حال حاضر در اختیار BNY Mellon قرار دارد. مابقی ۹.۸ میلیارد دلار در بانک‌ها بود که شامل SVB نیز می‌شد. از این میان، ۱ میلیارد دلار توسط بانک مشتریان نگهداری می شود، در حالی که حساب‌های تراکنش‌ها و تسویه حساب‌های USDC از طریق Signature Bank مدیریت می شود. در ادامه بیانیه سیرکل ادامه است:

«هفته گذشته، ما برای کاهش ریسک بانکی اقدام کردیم و ۵.۴ میلیارد دلار را نزد BNY Mellon، یکی از بزرگترین و باثبات ترین موسسات مالی در جهان، که به دلیل قدرت ترازنامه خود و به عنوان نگهبان شناخته می شود، سپرده گذاری کردیم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx