بون (BONE) به لیست صرافی پولونیکس اضافه می‌شود

پولونیکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

بون (BONE)، یکی از سه توکن اصلی در اکوسیستم شیبا اینو (SHIB)، در یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال با پشتیبانی جاستین سان، بنیانگذار ترون، لیست شده است.

صرافی ارزدیجیتال پولونیکس اعلام کرد که BONE، رمزارزی که برای پرداخت هزینه‌های گاز در شیباریوم استفاده می‌شود را فهرست می‌کند. این توکن به عنوان مرکزی برای صرافی غیرمتمرکز اکوسیستم شیبا سواپ (ShibaSwap) شناخته می‌شود و به گفته کوین‌بیس، این رمزارز یک «توکن حکومتی است که به کاربران شیبا اجازه می‌دهد در مورد پیشنهادات آینده در Doggy DAO، که سازمان غیرمتمرکز خودگردان پلتفرم شیباسواپ است، رأی دهند.

شیباسواپ به دارندگان توکن BONE این امکان را می دهد که برای ارائه نقدینگی به شبکه جوایزی کسب کنند و کاربران می توانند توکن های ERC20 خود را از طریق آن با سکه های دیگر تعویض کنند. دارندگان توکن BONE همچنین می‌توانند برای کسب سود در پلتفرم توکن‌های خود را استیک کنند.

BONE همچنین مرکزی برای شیباریوم است، زیرا تیم پشتیبان پلتفرم تأیید کرده است که هر تراکنش روی آن به BONE نیاز دارد تا هزینه های گاز را بپردازد و SHIB را می سوزاند تا کمیاب تر و ضدتورمی شود. قیمت این توکن پیش از عرضه مورد انتظار شیباریوم در حال افزایش بوده است. شیباریوم در کنار اتریوم برای پردازش تراکنش‌های اکوسیستم شیبا کار خواهد کرد. برای پردازش آن در زنجیره شیباریوم، حجم زیادی از بار تراکنش‌هایی که اکوسیستم شیبا اینو در حال حاضر به اتریوم وارد می‌کند، گرفته می‌شود.

افزودن BONE به فهرست پولونیکس یک پیشرفت مهم برای اکوسیستم شیبا اینو است، زیرا راه‌های جدیدی را برای مشارکت سرمایه‌گذاران باز می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx