Coin Bureau: نقاط عطف سولانا، لایت کوین، دوج کوین، پالیگان و اکسی در آینده

Coin Bureau: رویدادهای مهم سولانا، لایت کوین، دوج کوین، پالیگان و اکسی در آینده
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1076 نفر

Coin Bureau: نقاط عطف سولانا، لایت کوین، دوج کوین، پالیگان و اکسی در آینده

مجری کانال رمز ارز Coin Bureau به نام گای (Guy) بیان کرد که چرا بر خلاف ریزش های اخیر بازار، همچنان دیدگاه صعودی به ۵ رمز ارز اصلی را دارد.

گای به ۱.۸۷ میلیون فالور خود در یوتیوب گفت که چرا او هنوز متقاعد نشده است که بازار رمز ارزها نزولی است و فکر می کند که یک نقطه عطف برای بازار رمز ارزها در راه است که می تواند همانند یک کاتالیزور برای یک بازگشت خیره کننده رفتار کند.

در ابتدا او با سولانا شروع کرد، مجری Coin Bureau اعلام کرد که این رمزارز که در جایگاه شانزدهم رمز ارزها از نظر ارزش بازار قرار دارد از نظر تکنیکال در وضعیت “بتا” قرار دارد و راه اندازی شبکه اصلی را در نقشه راه خود پیش رو دارد.

سولانا (SOL)

با توجه به گای، شبکه اصلی سولانا می تواند در ماه مارس امسال (اسفند تا فروردین سال ۱۴۰۰) راه اندازی شود. در مقابل شبکه آزمایشی که یک بلاکچین در مرحله آزمایش است، شبکه اصلی یک بلاکچین آماده در دنیای واقعی است.

این مجری Coin Bureau همچنین از نقطه عطفی دیگر در شبکه سولانا پرده برداشت که می تواند باعث رشد چشمگیر این شبکه شود. این رویداد معرفی حاکمیت درون زنجیری این شبکه است.

لایت کوین (LTC)

کوین بعدی لایت کوین یا همان LTC است. رویداد پیش رو لایت کوین که این شبکه را به در دسترس ترین رمز ارز با ویژگی‌های حفظ حریم شخصی تبدیل می کند، MimbleWimble نام دارد. این ویژگی با هدف افزایش حریم شخصی راه اندازی خواهد شد.

این اتفاق می تواند موجب افزایش تقاضا برای لایت کوین در سراسر جهان شود و نشانه های بسیار مثبتی را برای رفتار قیمتی این رمز ارز به همراه دارد.

دوج کوین (DOGE)

رمز ارز بعدی دوج کوین نام دارد. با توجه به حرف های گای، دو رویداد بسیار مهم برای دوج کوین وجود دارد که می تواند موجب رشد این رمز ارز در آینده شود.

رویداد اول راه اندازی GigaWallet است که یک سرویس پشتیبان با هدف آسان تر کردن استفاده از دوج کوین در روش های پرداخت توسط شرکت ها است.

رویداد دیگر راه اندازی یک کیت توسعه دهنده برنامه توسط دوج کوین است که برای توسعه دهندگان این موقعیت را فراهم می کند تا محصولا مرتبط با DOGE بسازند.

اگرچه بعید است که این به‌روزرسانی‌ها در کوتاه‌مدت تأثیر مستقیمی بر قیمت DOGE داشته باشند، اما تبلیغات به تنهایی برای افزایش قیمت‌های این رمز ارز کافی خواهد بود.

پالیگان (MATIC)

کوین پر پتانسیل بعدی پالیگان یا همان MATIC نام دارد که رهبر راه حل های لایه دوم اتریوم به حساب می آید. مجری برنامه Coin Bureau اعلام کرد که پالیگان منابع خود را برای ساخت راه حل های لایه دوم اضافی صرف کرده است و نام دو پروژه را اعلام کرده است. با راه اندازی این دو پروژه می توان دیدگاه صعودی به این رمز ارز داشت.

دو پروژه Polygon Miden و Polygon Zero موجب افزایش چشم گیر تقاضا برای پالیگان خواهند شد.

احتمالات بسیاری وجود دارد که راه حل های برنامه ریزی شده فوق در آینده در مقیاس پذیری لایه دوم موثرتر عمل کنند. و علاوه بر سرعت بالا، امنیت نیز به همراه داشته باشد. همین امر موجب افزایش تقاضا برای این کوین و احتمال پرتاب قیمتی برای آن وجود دارد.

اکسی اینفینیتی (AXS)

رمز ارز بعدی که در حوزه بازی کن و پول در بیار (Play-to-earn) فعالیت می کند، اکسی اینفینیتی است. گای گفت که زنجیره فرعی متصل شده به اتریوم در اکسی اینفینیتی به نام Ronin Network می تواند توکن عمومی خود را یعنی RON را در اوایل فوریه ( بهمن ۱۴۰۰) راه اندازی کند و موجب رشد چشم گیر این رمز ارز شود.

من احساس می کنم که این لیست شدن موجب رشد قیمتی بسیاری از رمز ارزها در حوزه بازی کن و پول در بیار و همچنین توکن های غیر مثلی خواهد شد.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx