تحلیلگر معروف بازار کریپتو میگوید زمستان بدی در راه است

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 484 نفر

Coin bureau درباره بازار چه میگوید؟

اخیراً، مجری برنامه تفسیری محبوب بازار کریپتو Coin Bureau نظرات خود را در مورد بازار کریپتو به طور کلی و بیت کوین به طور خاص به اشتراک گذاشت

در ۱۸ سپتامبر، کوین تلگراف گزارشی منتشر کرد که در آن اظهار داشت: «قرار داد های اپشن بیت‌کوین که در پایان سال ۲۰۲۲ منقضی می‌شوند نشان می‌دهند که اکثر معامله‌گرانی که روی قیمت بیت‌کوین شرط‌بندی می‌کنند تا محدوده ۱۰-۱۲ هزار دلار کاهش میابد.

در ۲۱ سپتامبر، در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان جلسه دو روزه FOMC، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ وجوه فدرال را ۰.۷۵٪ افزایش می دهد و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

من و همکارانم به شدت متعهد هستیم که تورم را به هدف ۲ درصدی خود برگردانیم.در جلسه امروز کمیته، محدوده هدف نرخ وجوه فدرال را ۳/۴ درصد افزایش داد و محدوده هدف را به ۳ – ۳.۲۵ رساند. همانطور که در SEP نشان داده شده است، پیش بینی میانه برای سطح مناسب نرخ وجوه فدرال در پایان سال جاری ۴.۴ درصد است که ۱ درصد بیشتر از مقدار پیش بینی شده در ژوئن است. پیش‌بینی میانه در پایان سال آینده به ۴.۶ درصد افزایش می‌یابد و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲.۹ درصد کاهش می‌یابد که همچنان بالاتر از میانگین تخمین ارزش بلندمدت آن است.

Coin Bureau در یک ویدیوی یوتیوب که در ۱۹ سپتامبر منتشر شد، گفت که افزایش نرخ بهره امسال توسط فدرال رزرو “دلیل اصلی افت بازار ارزهای دیجیتال در ماه های اخیر است.”

وی در ادامه گفت:

اکنون، هر چه نرخ بهره بالاتر رود، دارایی‌های پرخطر مانند سهام و به ویژه ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران جذابیت کمتری خواهند داشت. احتمال فروش بیشتر به این دلیل است که بسیاری اکنون پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین می‌تواند در ماه‌های آینده به ۱۲ هزار دلار سقوط کند، که مطمئناً باعث می‌شود که مبارزات کنونی ما در حدود ۱۸ هزار دلار ، تقریباً خوشحال‌کننده به نظر برسند. این واقعیت را در نظر بگیرید که بسیاری از سازمان‌ها بر اساس داده‌های CFTC، موقعیت‌های شورت برای بیت کوین باز کرده اند، در حالی که برای کسانی که ترجیح می‌دهند به تحلیل تکنیکال اعتماد کنند، می‌ترسم در آنجا نیز راحتی چندانی وجود نداشته باشد.

به طور خلاصه، چه در سهام باشید، چه ارز دیجیتال، یا در واقع تقریباً هر چیز دیگری، زمستان امسال بد خواهد بود: افزایش نرخ بهره، تورم سرسختانه بالا، ادامه جنگ در اوکراین، ناآرامی های جهانی ، قبوض انرژی بسیار بالا. ما باید رقص گورکن را انجام دهیم تا گرم بمانیم، و همه چیزهای مزخرفی که در حال حاضر در جریان هستند. بنابراین مطمئن شوید که یک لحاف بزرگ خوب دارید و آماده باشید که زمان قابل توجهی را زیر آن بگذرانید.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx