بیت کوین صد برابر بهتر از طلا است

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

بیت کوین و طلا هر دو دارایی های ارزشمندی هستند که می توان از آنها برای محافظت در برابر تورم استفاده کرد. با این حال، تفاوت های مهمی بین این دو از نظر تاریخچه، دسترسی و سایر منابع تقاضا وجود دارد.

طلا، بدون شک، تاریخچه طولانی و پایه محکمی دارد، در حالی که بیت کوین به سختی بیش از یک دهه از عمر خود را برای اثبات ارزش خود به عنوان محافظ تورم دارد.

در نوامبر سال گذشته، قیمت هر بیت کوین به بیش از ۶۵۰۰۰ دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. این افزایش مربوط به معرفی صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده بود. در حالی که سایر موارد در طول سال به ترتیب به دلیل رویدادهای مربوط به تسلا و کوین بیس بودند.

داده‌های Coingecko در روز یکشنبه نشان می‌دهد که تا زمان نگارش این مقاله، BTC با قیمت ۱۹۰۵۸.۸۴ دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته ۵.۵ درصد کاهش داشته است.

کریپتو بسیار بهتر از طلا است

علیرغم این واقعیت که این رمزارز بیش از ۷۳ درصد از ارزش خود را از زمان بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۱ از دست داده است، مایکل سایلور، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ماکرو استراتژی ، نگران نیست.

او نه تنها فکر می‌کند که این کوبن دیجیتال شکوه سابق خود را به دست خواهد آورد، بلکه فکر می‌کند که این ارز دیجیتال فضای زیادی برای رشد فراتر از نقطه اوج فعلی خود دارد.

در حالی که ارزش محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان در هفته‌های اخیر در حال کاهش بوده است، ماکرواستراتژی با ۱۳۰۰۰۰ بیت کوین در خزانه خود، نزدیک به ۴ میلیارد دلار از ارز دیجیتال خود را در اختیار دارد.

من فکر می‌کنم که توقف منطقی بعدی برای بیت‌کوین جایگزینی طلا به‌عنوان یک ذخیره ارزش غیرمستقل از دارایی است و طلا یک دارایی ۱۰ تریلیون دلاری است که ما صحبت می‌کنیم. سیلور در جریان جشنواره پول که توسط MarketWatch در روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: بیت کوین طلای دیجیتال است که ۱۰۰ برابر بهتر از طلا است.

بر اساس داده های TradingView در روز یکشنبه، ارزش بازار بیت کوین حدود ۳۶۵ میلیارد دلار است.

بیت کوین در ۱۰ سال آینده به ۵۰۰۰۰۰ دلار می رسد

و در طول بخش بهترین ایده‌های جدید جشنواره، سایلور پیش‌بینی کرد که قیمت این رمزارز ممکن است در دهه آینده به ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد، خودداری نکرد.

«نیمه عمر پول در رمزارز برای همیشه است. شما می توانید آن را روی میلیاردها کامپیوتر با سرعت نور حرکت دهید. بنابراین، اگر این رمزارز به ارزش فلز زرد برسد، به ۵۰۰۰۰۰ دلار در هر کوین می رسد، و من فکر می کنم که این اتفاق در این دهه رخ می دهد.

طبق گزارش MarketWatch، سیلور حدود ۱۷۷۳۲ بیت کوین دارد که به قیمت حدود ۹۵۰۰ دلار خریداری کرده است. در همین حال، قیمت سهام MicroStrategy در سال جاری تقریباً ۶۵٪ کاهش یافته است، درست مانند بیت کوین.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx