ویتالیک بوترین میخواهد دوج کوین و زی کش را به اثبات سهام منتقل کند

اثبات سهام
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

بوترین این دیدگاه را در رویداد Messari Mainnet 2022 در پاسخ به سوال رایان سلکیس بیان کرد که آیا همه شبکه‌ها باید به اثبات سهام منتقل شوند یا خیر. در این رویداد همچنین بنیانگذار زی کش نیز حضور داشت.

آیا همه شبکه ها باید به اثبات سهام منتقل شوند؟

این اولین باری نیست که بوترین از زی کش می خواهد تا به اثبات سهام برود. او در سال ۲۰۱۸ همین را گفت، که زوکو (بنیانگذار زی کش) پاسخ داد که منتظر است اتریوم ابتدا این کار را انجام دهد تا ببیند چه مشکلی پیش می‌آید.

برای دوج کین، در اوایل سال جاری، گزارش شد که ویتالیک با بنیاد دوج کوین برای انتقال آن از PoW به PoS کار می‌کرد. با این حال، تاریخ مشخصی برای زمان انجام سوئیچ وجود ندارد.

سلکیس که به‌عنوان ناظر کار می‌کرد، سؤالات را مطرح کرد در حالی که آن دو پاسخ‌ها را ارائه کردند و جنبه‌های مختلف فناوری بلاک چین را بررسی کردند.

به گفته بوترین، مهم ترین چیز به غیر از حریم خصوصی، مقیاس پذیری است، به ویژه از نظر هزینه. دوام یک بلاک چین در مقایسه با فناوری اصلی به این بستگی دارد که آیا ارسال یک تراکنش ۳ دلار هزینه دارد یا ۳ سنت .

بوترین گفت:

«کارمزدهای تراکنش می تواند فقط یک عدد به نظر برسد، اما برای کشورهای ثروتمند، تفاوت بین ۳ دلار و ۳ سنت واقعاً یک معامله بزرگ است. و این چیزی است که ما باید در واقع به آن عمل کنیم.”

سایر توسعه های اتریوم

بوترین همچنین در مورد آینده اتریوم پس از ادغام صحبت کرد. به گفته او، Surge، ارتقای بزرگ بعدی در اتریوم، شبیه MeMerge نخواهد بود و به جای یک رویداد بزرگ، به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

بوترین پیش از این گفته بود که اتریوم پس از ادغام تنها ۵۵ درصد تکمیل خواهد شد.

بنیاد اتریوم اعلام کرد که Surge فناوری شاردینگ را اجرا خواهد کرد و نرخ پردازش تراکنش اتریوم را به شدت از ۲۰ به حدود ۱۰۰۰۰۰ در ثانیه افزایش خواهد داد.

 

Zooko در مورد نقش زی کش در ماه های آینده صحبت کرد، به ویژه در مورد حفظ حریم خصوصی در مواجهه با سرکوب مقامات ترنادو کش.

به گفته وی، زی کش در حال حاضر دارای لایه فناوری و فرهنگ حفظ حریم خصوصی است که تفاوت ایجاد خواهد کرد.

با این حال، او با تمام پیش بینی های بوترین برای اتریوم موافق نبود. برای مثال، او در مورد داشتن حریم خصوصی شبکه در لایه پایه خود در عرض پنج سال تردید داشت.

او افزود: «نمی‌دانم حق با شماست که (تلاش برای) تمرکززدایی مجدد اکوسیستم، تولید بلوک موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. اما ویتالیک پاسخ داد که زمان مشخص خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx