ضرر ۱.۱ میلیارد دلاری کوین بیس

صرافی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

ضرر ۱.۱ میلیارد دلاری کوین بیس در سه ماهه دوم به دلیل ریزش سنگین ارزهای دیجیتال

این بزرگترین ضرر خالص سه ماهه این صرافی ارزهای دیجیتال از زمان عرضه در بورس اوراق بهادار نزدک در آوریل ۲۰۲۱ است. کوین بیس، یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی، ریزش سنگین بیت کوین بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان دلایل زیان خالص ۱.۱ میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ ذکر کرده است که همچنین شاهد کاهش حجم معاملات و درآمد حاصل از معاملات بوده است.

این دومین سه ماهه متوالی زیان ده برای این شرکت ارز دیجیتالی و بزرگترین ضرر از زمان عرضه آن در بورس اوراق بهادار نزدک (Nasdaq) در آوریل ۲۰۲۱ است.

گزارش سه ماهه دوم صرافی کوین بیس، که با انتظارات تحلیلگران کاملا متفاوت بود در ۹ اوت به اشتراک گذاشته شد که در آن نوشته شده بود:

رکود فعلی بازار ارزهای دیجیتال به سرعت رخ داد و ما شاهد رفتار مشتریان هستیم که همانطوری رفتار می کنند که هنگام ریزش بازار در گذشته عمل می کردند.

کوین بیس گفت که سه ماهه دوم سه ماهه سختی برای آن ها بوده است. حجم معاملات آن ها ۳۰ درصد کاهش یافت و درآمد حاصل از معاملات نیز ۳۵ درصد کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است: «هر دو معیار تحت تأثیر تغییر در فعالیت‌های مشتریان و بازار قرار گرفته‌اند که هردو تحت تاثیر عوامل اقتصاد کلان و فاکتورهای اعتبار بیت کوین و ارزهای دیجیتال قرار دارند.

علیرغم کاهش درآمد حاصل از تراکنش ها، مایکل میلر، تحلیلگر سهام مورنینگ استار در گزارشی به رویترز گفت: که در اصل کوین بیس کاربران خود را از دست نداده است، فقط کاربرانش کمتر در ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند.

جزئیات بیشتر

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس ۸۰۲.۶ میلیون دلار درآمد را گزارش کرد; که ۴۵.۱ درصد کاهش نسبت به سه ماهه قبل و ۱۵۳.۱ درصد کاهش نسبت به سه ماهه سال قبل داشت. زیان خالص آن که بالغ بر ۱.۱ میلیارد دلار بود، عمدتاً ناشی از ۴۴۶ میلیون دلار کاهش قیمت دارایی‌های کریپتویی در سه ماهه دوم بود.

با این حال، صرافی کوین بیس نوشت که علیرغم سقوط بازارهای مالی; این شرکت تمام تلاش خود را برای سازگاری با شرایط پرنوسان بازار انجام می دهد:

به منظور کاهش هزینه ها و بهبود حاشیه سود; کوین بیس ۱۸ درصد از کارمندان خود را در ماه ژوئن اخراج کرد. همچنین رویکرد «مکث، حفظ و اولویت بندی» را برای توسعه کسب و کار خود اتخاذ کرده است:

به طور کلی، درک کامل اثرات اقتصادی اقداماتی که انجام داده ایم به زمان نیاز دارد. اما ما تمام هزینه های تحقیقاتی، تبلیغاتی و مدیریتی خود را برای یک سال کاهش داده ایم.

از جمله محصولاتی که در اولویت قرار دارند می‌توان به; اپلیکیشن کوین‌بیس، کوین‌بیس پرایم، استکینگ، کوین‌بیس کلود و سایر اپلیکیشن‌های Web3 اشاره کرد.

با این حال، میلر خاطرنشان کرد که بعید است که با شرایط فعلی بازار خیلی زود به سودآوری قبل برگردیم.

با نگاهی به آینده، کوین بیس گفت; انتظار دارد شرایط کم نوسان بازار ارزهای دیجیتال از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم ۲۰۲۲ ادامه یابد. این شرکت گفت که انتظار کاهش بیشتری در حجم کل معاملات و میانگین درآمد تراکنش به ازای هر کاربر دارد.

قیمت سهام کوین بیس در روز سه شنبه پس از انتشار نتایج سه ماهه دوم; ۱۰.۵۵ درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله ۸۷.۶۸ دلار قیمت داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx