شکایت علیه مدیران کوین بیس

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

سهام داران صرافی کوین بیس از این صرافی به دلیل مسائل بعد از لیسست شدن سهام آن در سال ۲۰۲۱ شکایت کردند.

شکایت یکی از سهامداران علیه کوین بیس

این پرونده ادعا می کند که; کوین بیس حقایق مختلف را نادرست ارائه کرده و قبل از اینکه در آوریل ۲۰۲۱ به طور مستقیم در بازار سهام عرضه شود; دست به سوء مدیریت فاحش زده است. به طور خاص، این پرونده شکایت دارد که کوین‌بیس از طریق یک کمپین تبلیغاتی گسترده قبل از فهرست شدن; هجم عظیمی را در معاملات خود ایجاد کرده است. این باعث “جهش بی سابقه ای” در فعالیت ها شد و منجر به اختلال در خدمات گردید. این رشد ناگهانی، به نوبه خود; استراتژی رشد «فلایویل» شرکت را به ضرر سرمایه گذارانش شکست. بر اساس این پرونده، تلاش‌های کوین‌بیس برای افزایش تعداد کاربران خود نتیجه معکوس داشت و [شرکت] و سرمایه‌گذاران جدید را متضرر و در برابر رقابت آسیب‌پذیر کرد.

همچنین، این شکایت ادعا می کند که فهرست عمومی کوین بیس مقررات اوراق بهادار را نقض می کند. این به اقدامات مرتبط با اوراق بهادار از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اشاره دارد که هدف آن تعیین این است که آیا مشتریان مجاز به معامله اوراق بهادار ثبت نشده هستند یا خیر. پرونده امروز برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، آلسیا هاس، مدیر ارشد مالی و جنیفر جونز، مدیر ارشد حساب کاربری را هدف قرار می دهد. علاوه بر این، فرد ارسام، مارک آندریسن، و کاترین هاون، گوکول راجارام و فرد ویلسون به عنوان متهمان فهرست شده اند.

این شکایت توسط سهامدار و شاکی دونالد کوچر مطرح شد. اگرچه رابطه کوچر با کوین بیس نامشخص است; اما این دعوی یک شکایت مشتق است. به این معنی که [شکایت] به دنبال آن است که مدیران اجرایی به خود کوین بیس خسارت بپردازند. این پرونده به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه دلاور ارسال شد. شکایت های مختلفی علیه کوین بیس در رابطه با عرضه اولیه سهام آن در سال گذشته مطرح شده است; از جمله یکی در نیوجرسی و دیگری در ناحیه شمالی کالیفرنیا.

نارضایتی عمومی در بین سرمایه گذاران ممکن است به دلیل کاهش ارزش سهام شرکت باشد. COIN زمانی که در آوریل ۲۰۲۱ فهرست شد ۳۴۲ دلار قیمت داشت. ارزش آن اکنون ۸۷.۶۸ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx