رپد بیت کوین کوین بیس به زودی راه اندازی می‌شود

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس در حال راه‌اندازی توکن رپد بیت کوین خود با نام cbBTC بر روی بلاکچین بیس است. کوین‌بیس در توییتی درباره cbBTC اعلام کرد که این توکن به زودی راه‌اندازی خواهد شد و یک سیستم اقتصادی بزرگ بیت کوین را روی شبکه بیس ایجاد خواهد کرد. ارز دیجیتال WBTC به دلیل مشارکت اخیر […]

رپد بیت کوین

صرافی کوین بیس در حال راه‌اندازی توکن رپد بیت کوین خود با نام cbBTC بر روی بلاکچین بیس است. کوین‌بیس در توییتی درباره cbBTC اعلام کرد که این توکن به زودی راه‌اندازی خواهد شد و یک سیستم اقتصادی بزرگ بیت کوین را روی شبکه بیس ایجاد خواهد کرد. ارز دیجیتال WBTC به دلیل مشارکت اخیر جاستین سان نگرانی‌هایی را در جامعه ایجاد کرده است. تصور می‌شود که توکن cbBTC رقیب رپد بیت کوین شبکه اتریوم یعنی WBTC باشد. معرفی cbBTC به دارندگان بیت کوین اجازه می‌دهد تا با استفاده از شبه لایه دوم بیس، به طور کارآمدتر و با هزینه کمتر در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شرکت کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx