تمرکز بازوی سرمایه‌گذاری کوین‌بیس بر روی دیفای

Coinbase Ventures بیشتر بر روی دیفای تمرکز خواهد کرد.
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

Coinbase Ventures پس از کاهش ۳۴ درصدی معاملات سه ماهه دوم، بیشتر بر روی DeFi تمرکز خواهد کرد

بازوی سرمایه‌گذاری کوین‌بیس تصمیم دارد تا از پلتفرم‌های وام‌دهی متمرکز فاصله بگیرد و در عین حال تمرکز خود را بر روی پروتکل‌های دیفای بگذارد.

گزارش Coinbase Ventures در سه ماهه دوم نشان می دهد که فعالیت معاملاتی به طور کلی کاهش یافته است، همراه با احساسات نزولی که بازار گسترده تر را تحت کنترل خود قرار داده است. با این حال، افت شرایط بازار، نظر شرکت برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی و بخش بازی‌های در حال رشد Web3 را تغییر نداد.

فعالیت معاملاتی در سه ماهه دوم کاهش می یابد

بر اساس یادداشت سرمایه گذاری سه ماهه دوم منتشر شده در روز پنجشنبه; فعالیت معاملاتی Coinbase Ventures به طور متوالی ۳۴ درصد کاهش یافت، اما نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشت. این غول سرمایه گذاری خاطرنشان کرد که کاهش قابل توجه سرمایه گذاری در بازار خطرپذیر از سه ماهه اول آغاز شده است ; زیرا اولین کاهش سرمایه خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ را شاهد بوده است

بازوی سرمایه‌گذاری کوین‌بیس به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد تا در سرمایه گذاری خود تجدیدنظر کنند یا آن را متوقف کنند. و فقط روی شرکت‌هایی شرط‌بندی کنند که «می‌توانند رشد مورد نیاز برای حفظ پروژه را نشان دهند».

Coinbase Ventures همچنان به سرمایه گذاری در پروژه هایی با ارزش واقعی ادامه می دهد. همانطور که تمرکز آن بر زیرساخت Web3 است و ۳۸ درصد از کل سرمایه گذاری اش را تشکیل می دهد; همچنین ۲۱ درصد از کل سرمایه گذاری این شرکت در پروتکل ها ، پلتفرم و ابزارهای توسعه دهنده است.

علاوه بر زیرساخت Web3; این کمپانی سرمایه گذاری زیادی در بخش های بازی بلاک چین انجام داد زیرا توسعه دهندگان بازی Web2 شروع به حرکت به سمت آن کرده اند. با توجه به کاهش شدید فعالیت کاربران در Axie Infinity به دلیل نگرانی‌های امنیتی; CV معتقد بود که کل ابن بخش را تعطیل نمی کند زیرا با وجود شرایط نامناسب بازار در سه ماهه دوم ; ۲.۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

از نظر سرمایه گذاری لایه یک; Coinbase Ventures ترجیح آشکاری برای Solana نشان داد زیرا ; تعداد توسعه دهندگانی که از زبان برنامه نویسی Rust آن استفاده می کردند همچنان در حال افزایش بود.

انعکاس فروش در بازار

با توجه به اینکه وام دهندگان متمرکز طی چند ماه گذشته به دلیل اقدامات پرخطر خود که کل بازار را تعطیل می کند; سرفصل خبرها را به خود اختصاص داده اند; Ventures گفت که در عوض سرمایه‌گذاری خود را بر روی پروتکل های امیدوارکننده دیفای متمرکز خواهند کرد. در حالی که بسیاری از شرکت های متمرکز مشکل دار به دلیل سوءمدیریت با ورشکستگی روبرو هستند; پروتکل های DeFi مانند; Aave، Compound و MakerDAO همگی با وجود نوسانات شدیدی که بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است، عملکرد پایداری داشته اند.

این شرکت اضافه کردد که; در مقایسه با بازار نزولی قبلی، این فضا اکنون دارای نوآوری‌های عمیقی مانند; DeFi، NFT و موارد دیگر است که کاربردهای واقعی فراتر از Crypto Kitties دارند. به همین دلیل، معتقد است که این صنعت می‌تواند از زمستان کریپتو جان سالم به در ببرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx