رشد ۱۰ درصدی توکن کانفلاکس نتورک پس از جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری

کانفلاکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 341 نفر

توسعه دهنده پروژه کانفلاکس نتورک (Conflux Network) رقمی معادل ۱۰ میلیون دلار از DWF لبز جذب سرمایه کرده است. پس از اعلام این خبر، قیمت توکن اصلی کانفلاکس (CFX) 9.6 درصد افزایش یافت. DWF لبز توکن‌های CFX را از تیم و ذخیره بنیاد پروژه خریداری کرد. فن لانگ، یکی از بنیانگذاران کانفلاکس، گفت: «توکن ها در یک دوره نامشخص “به صورت خطی باز می شوند».

بلاک چین لایه ۱ کانفلاکس از این بودجه برای پشتیبانی از فناوری خود و گسترش پایگاه کاربری خود استفاده خواهد کرد. طبق داده‌های تریدینگ ویو، CFX تا ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت شرقی به قیمت ۰.۲۳۱ دلار معامله شد که در چند ساعت گذشته حدود ۹.۳ درصد افزایش داشته است.

شرط بندی بر روی برندها

کانفلاکس به تازگی از مشارکت با شرکت Telecom چین و Little Red Book بهره مند شده است. تلکام چین دومین ارائه دهنده خدمات مخابراتی بزرگ کشور است. کانفلاکس در حال همکاری با این شرکت برای توسعه سیم کارتهای فعال شده توسط بلاکچین است. براساس یک پست توییتری، “این محصول وب۳ بزرگترین محصول سخت افزاری بلاکچین است که تاکنون در سطح جهان دیده می‌شود و بیشترین کاربران و برنامه‌ها را درگیر می کند. زیرا تلکام چین بیش از ۳۹۱ میلیون مشترک تلفن همراه دارد.»

قبل از این، کانفلاکس در ماه ژانویه فاش کرد که با Little Red Book ، نسخه چینی اینستاگرام ادغام می شود. این مشارکت به کاربران امکان می دهد NFT های خود را بر روی این پلتفرم نمایش دهند. قیمت توکن CFX در پاسخ به هر دو اعلامیه مشارکت صعود کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx