کاردانو، توسعه‌یافته‌ترین ارز دیجیتال

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 326 نفر

کاردانو (ADA)، مانند بقیه بازار ارزهای دیجیتال، سال وحشتناکی از نظر قیمتی داشته است. با این حال، ADA همچنان توانست عنوان پیشرفته ترین بلاکچین را به دست آورد و از رقبای برتری مانند اتریوم و پولکادات پیشی بگیرد. اما آیا این موضوع باعث حرکت ADA به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد شد؟

کاردانو توسعه‌یافته‌ترین ارز دیجیتال

جامعه توسعه دهنده پشت کاردانو به گام برداشتن در گسترش کاربرد توکن ADA ادامه می دهد. داده‌های ProofofGitHub، یک ردیاب فعالیت توسعه در سایت گیت‌هاب، نشان می‌دهد که ADA دارای ۸۲۴ فعالیت توسعه روزانه است و در بین ۱۰ رمزارز برتر رتبه اول را دارد. اینترنت کامپیوتر (ICP) با ۶۱۸ فعالیت توسعه در رتبه دوم لیست قرار گرفت.

کاردانو فعالیت توسعه اتریوم را با اختلاف زیادی شکست داد و اتریوم با ۵۶۲ بروزرسانی در مخزن خود در جایگاه پنجم قرار گرفت.

فایل کوین، استاتوس، کازماس، آرپتیمیزم و آیوتا نیز در فهرست ۱۰ بلاک چین برتر دیده می‌شدند. رمزارز BTC، در هیچ کجای لیست دیده نمی شد.

کاردانو

اگرچه کاردانو (که خود را یک زنجیره عمومی نسل سوم می نامد) مسلماً در بین ارزهای دیجیتال برتر مورد انتقاد قرار گرفته است، رشد توسعه ای آن در طول سال‌ها درجه یک بوده است. اگرچه فعالیت توسعه لزوماً شاخصی برای رشد قیمت نیست ، اما در بازاری که درگیر کلاهبرداری شده است، مشروعیت را به پروژه‌ها می‌افزاید.

این واقعیت که جامعه توسعه کاردانو با وجود چالش های کلان اقتصادی و رسوایی های رمزنگاری ، همچنان به کار خود ادامه می دهد ، نشانه قدرت است. علاوه بر این ، در صورتی که بتوانند سرعت توسعه خود را حفظ کنند ، خطرات نزولی در نگه داشتن ADA برای طولانی مدت را کاهش می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx