متامسک به ابزارهای وب۳ موتور بازی سازی یونیتی افزوده شد

متامسک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

پلتفرم توسعه بازی‌های ویدیویی، یونیتی (Unity) تعداد زیادی پلتفرم کریپتو را به فروشگاه دارایی خود اضافه کرده است که هدف آن کمک به توسعه دهندگان علاقه مند به فناوری وب۳ برای ساده سازی تلاش‌های غیرمتمرکز است.

یونیتی در ۲۸ فوریه اعلام کرد که صفحه جدید دسته بندی «غیرمتمرکز» را در فروشگاه دارایی خود با پلتفرم های رمزنگاری «تأیید شده» منتشر کرده است تا از توسعه دهندگانی که علاقه مند به ادغام تمرکززدایی در پروژه های خود هستند، حمایت کند.

متامسک ارائه‌دهنده کیف پول ارزدیجیتال یکی از ۱۳ پلتفرم موجود در فروشگاه بود که کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) آن اضافه شد تا به توسعه‌دهندگان و کاربران کمک کند تا بتوانند کیف پول متامسک خود را به «هر بازی توسعه‌یافته در یونیتی» متصل کنند. بلاکچین‌هایی از جمله سولانا و تزوس نیز SDK های خود را در کنار پلتفرم توسعه دهنده Immutable X برای کسانی که مایل به ساخت بازی های وب۳ بر روی بلاکچین اتریوم هستند به فروشگاه اضافه کردند.

ادغام‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا «مدل‌های مالکیت» را در بازی‌ها تغییر دهند و بازیکنان را قادر می‌سازد تا منابع درون بازی را ایجاد کرده، کسب کنند یا به دست آورند که می‌توانند متعاقباً مطابق با قوانین Unity معامله یا فروخته شوند.

گزارش اخیر دپ رادار نشان داد که گیمرها تقریباً نیمی (۴۸٪) از کل فعالیت بلاکچین را در ژانویه ۲۰۲۳ تشکیل می دادند. این گزارش بیان می‌کند که افزایش علاقه به توکن‌های بازی ناشی از اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به بازی‌های وب۳ است که آن را به جریان اصلی تبدیل کرده است.

در همین حال، کایران وارویک، یکی از بنیانگذاران ایلیویوم، در ۲۴ ژانویه به کوین تلگراف گفت که “چالش بزرگ” در بازی های بلاکچین در حال حاضر ورود “بازیکن های معمولی” به بازار است، زیرا این تصور وجود دارد که بازی های بلاک چین از “کیفیت پایین تری” برخوردار هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx