دوج کوین و شیبا توسط کاندیدای سابق کنگره آمریکا حمایت میشوند

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

در این مرحله، میم کوین‌های مثل دوج کوین و شیبا با توجه شخصیت‌های برجسته شان در فضای کریپتو غریبه نیستند. از ایلان ماسک تا مارک والاس، حمایت افراد ثروتمند و مشهور در سراسر جهان همچنان ادامه دارد. دیوید گوهشتاین، کاندیدای سابق کنگره آمریکا نیز به لیست افرادی که از ارزهای دیجیتال حمایت می کنند، پیوسته است و به طور عمومی موقعیت خود را در هر دو دارایی دیجیتال اعلام کرده است.

حمایت از شیبا و دوج

دیوید گودشتاین در توییتی از دو کوین مم برتر یعنی دوج و شیبا حمایت کرد. معمولاً شکافی بین هر دو جامعه وجود دارد که ناشی از رقابت بازاریابی شیبا اینو به عنوان “قاتل دوج کوین” است. با این حال، همه در این شکاف بازی نکرده اند و در عوض به حمایت از هر دو دارایی دیجیتال ادامه می دهند.

دیوید گودشتاین که مدیر عامل رسانه گودشتاین است، به دنبال کننده خود گفت که داشتن هر دو دارایی دیجیتال خوب است و گفت: “من می توانم در از هر دو رمز ارز داشته باشم.” او این موضوع را به این تشبیه کرد که به او گفته می‌شود هنگام استفاده از گوشی سامسونگ نمی‌تواند آیفون داشته باشد و به رقابت شدید بین این تولیدکنندگان تلفن همراه اشاره کرد.

این برگرفته از توییت گودشتاین از چهار ماه پیش است، جایی که او بیان کرده بود که اجازه دارد هر دو میم کوین را نگه دارد. او به فالور هایش یادآوری کرد که آنها در بازار هستند تا به سود برسند و نه برای انتخاب بین کوین ها ، که او آن را به یک “رویداد ورزشی” تشبیه کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx