هویت شیبا (Shiba Identity)، توسعه ای در راستای کاربردی تر شدن 

هویت شیبا
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

توسعه‌دهندگان شیبا اینو در حال آماده‌شدن برای راه‌اندازی پروژه پیشگامانه‌ای با نام هویت (identity) هستند. این یک پروژه مهم دیگر است که برای کمک به توکن شیبا (SHIB) طراحی شده است تا کاربرد‌ی تر شده و قیمت بیشتری پیدا کند.  در ۲۸ اکتبر، حساب رسمی توییتر شیبا توکن (Shibtoken) به طور غافلگیرانه خبر از راه‌اندازی پروژه هویت شیبا داد و اعلام کرد که قرار است در ۷۲ ساعت آینده انجام شود.

هویت خود حضانتی شیبا

درحالی‌که برخی جزئیات خاص در مورد این هویت دیجیتال همچنان در خفا نگه داشته شده، شیبا اینو آن را به‌عنوان یک تحول انقلابی در حوزه بلاکچین توصیف کرده است. شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، از آن به‌عنوان یکی از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال یاد کرده است. توسعه‌دهنده دیگری با نام Kaal Dhairya، این پروژه را اولین قدم به سمت هویت خود حضانتی (self-custodial identity) توصیف کرده است.

قیمت شیبا

انتظار می‌رود که با راه‌اندازی پروژه identity، قیمت شیبا با افزایش همراه باشد

چشم‌انداز هویت خودمختار

این خبر با اعلانات قبلی شیبا مبنی بر برنامه‌ریزی برای استفاده از هویت خودمختار (SSI) در تمام پروژه‌های شیبا مطابقت دارد. در ماه آگوست، کوساما چشم‌اندازی از ایجاد هویت دیجیتال برای کاربران این میم کوین را به اشتراک گذاشت. این هویت دیجیتال مبتنی بر بلاکچین، با هدف ارائه یک هویت ثابت به کاربران در تمام پروژه‌های شیبا اینو و ایجاد اعتماد بین کاربران و دولت‌ها طراحی شده است.

در همین حال، تمامی این پروژه‌ها با استراتژی کلی شیبا برای تبدیل‌شدن به یک توکن کاربردی همه‌کاره همسو هستند. شایان ذکر است که شیبا اینو با معرفی موفقیت‌آمیز شیباریوم، یک راهکار مقیاس پذیری لایه ۲، به یک نقطه عطف قابل‌توجه دست یافته است. این راهکار به‌سرعت مورد پذیرش قرار گرفته و طبق داده‌های Shibariumscan، بیش از ۳ میلیون تراکنش را به انجام رسانده است.

قیمت SHIB

در حال حاضر، قیمت لحظه ای شیبا برابر با $ ۰.۰۰۰۰۲۴ است که نشان از -۵.۶۱% تغییر در ۲۴ ساعت اخیر دارد. انتظار می‌رود که با راه‌اندازی پروژه identity، قیمت شیبا با افزایش همراه باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx