شرکت ماینینگ بیت کوین ۲۶ میلیون دلار BTC فروخت

شرکت ماینینگ بیت کوین 26 میلیون دلار BTC فروخت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

شرکت ماینینگ ارز دیجیتال Core Scientific در ماه آگوست ۱۳۳۴ بیت کوین تولید کرد و ۱۱۲۵ بیت کوین از این مقدار را به قیمت حدود ۲۶ میلیون دلار فروخت. در ژوئن سال جاری، زمانی که بازار کریپتو و به‌ویژه بیت کوین به پایین‌ترین حد خود در سال‌های گذشته سقوط کرد، کُر ساینتفیک با بیش از ۷۰۰۰ بیت کوین به قیمت حدودی ۱۶۷ میلیون دلار خود را از باقی بازیگران بزرگ بازار متمایز کرد.

این شرکت پیشرو در ماینینگ کریپتو اعلام کرد که آگوست، ماه بسیار موفقی برای این شرکت بوده است و در چهار هفته گذشته، با استقرار هزاران سرور جدید ASIC، نرخ استخراج خود را افزایش داد. کُر ساینتفیک گفت:

فعالیت‌های سلف ماینینگ و کولوکیشن در ماه آگوست به رشد خود ادامه دادند. ما بیش از ۲۵۰۰۰ سرور ایسیک جدید را در ماه آگوست مستقر کردیم و هش کل خود را به بیش از ۲۱ EH/s افزایش دادیم.

مایک لویت، مدیر عامل این سازمان، گفت: هم هش ریت کل و هم هش ریت سلف ماینینگ ، بزرگترین ظرفیت عملیاتی هر شرکت فهرست شده در آمریکای شمالی بود.

Selfish mining یا self mining (سلف ماینینگ) یک استراتژی فریبنده استخراج ارز دیجیتال است که در آن یک ماینر انفرادی یا گروهی برای تغییر بلاک چین به نفع خود کار می کنند. در این استراتژی، ماینرها بلوک های تولید شده خود را از بلاک چین اصلی پنهان می کنند.

تولید نیز در سطح بالایی قرار داشت. ماه گذشته، کُر ساینتفیک به لطف استقرار تقریباً ۱۷۰۰۰ سرور جدید، ۱۳۳۴ بیت کوین استخراج کرد. انتظار می رود ۴۳۰۰۰ سرور ASIC سلف ماینینگ اضافی تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ فعالیت های شرکت را تقویت کنند. در ماه آگوست، کُر ساینتفیک با فروش ۱۱۲۵ بیت کوین با قیمت متوسط ۲۳۰۱۴ دلار به ازای هر کوین، نزدیک به ۲۶ میلیون دلار درآمد داشت. تا پایان ماه، ۱۴۰۹ بیت کوین (نزدیک به ۲۸ میلیون دلار محاسبه شده با قیمت های امروزی) و تقریباً ۴۷.۲ میلیون دلار پول نقد داشت.

این نهاد در میان غول‌های حوزه کاری خود، یکی از معدود شرکت‌هایی است که سهام آن به صورت عمومی معامله می‌شود. برای ورود به نزدک، یک قرارداد ۴.۳ میلیارد دلاری SPAC (شرکت خرید با هدف ویژه) با Power & Digital Infrastructure Acquisition Corp منعقد کرد. پس از پیوستن به بازار آنلاین جهانی در سال ۲۰۲۱، سهام آن در حدود ۱۰ دلار در نوسان بود. با این حال، به دلیل ادامه بازار نزولی، سهام آنها به طور قابل توجهی کاهش یافت و در حال حاضر حدود ۲.۱۰ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx