استخر پولین، برداشت‌های خود را متوقف کرد

پولین، استخر ماینینگ، برداشت‌های خود را متوقف کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 878 نفر

پولین (Poolin )، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج ارز دیجیتال، برداشت بیت کوین و اتریوم از خدمات کیف پول خود را به دلیل “مشکلات نقدینگی” به حالت تعلیق در می آورد. این شرکت روز دوشنبه در بیانیه ای گفت:

همانطور که ممکن است بدانید، کیف پول پولین در حال حاضر با برخی مشکلات نقدینگی به دلیل افزایش تقاضاهای اخیر برای برداشت مواجه است. اما لطفاً مطمئن باشید که تمام دارایی های کاربر ایمن هستند و ارزش خالص شرکت مثبت است.

پولین گفت که “یک رونوشت از باقی مانده های بیت کوین و اتریوم استخر در تاریخ ۶ سپتامبر برای بررسی موجودی ها تهیه می کند.” در ادامه این پست آمده است: “کوین های استخراج شده روزانه پس از ۶ سپتامبر به طور معمول در هر روز پرداخت می شود. سایر کوین ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند. جزئیات برنامه پرداخت برای موجودی های باقی مانده پس از تنظیم جزئیات منتشر می شود.”

این شرکت مستقر در پکن یکی از آخرین شرکت‌های صنعتی است که به دلیل مشکلات نقدینگی در بحبوحه کاهش قیمت دارایی‌های کریپتو در سال جاری، برداشت خود را به حالت تعلیق درآورده است. وام دهندگان وویجر و وولد هر دو برداشت خود را در ماه جولای متوقف کردند. وویجر از آن زمان شروع به بازگرداندن برخی از دسترسی‌ها به مشتریان کرده است.

پولین به صراحت دلیل مشکلات نقدینگی را توضیح نداد، اما CoinDesk به شکایاتی در مورد مشکلات برداشت در کانال تلگرام این سرویس اشاره کرد. کوین دسک نوشت: «گزارش شده است که کوین پن، مدیر عامل و بنیانگذار پولین ، در یک پست در رسانه های اجتماعی، ایده وام گرفتن را برای حمایت از امور مالی شرکت مطرح کرده است. این شرکت گفته است که برداشت از حساب Pool متوقف خواهد شد. استخراج منظم و پرداخت مستقیم از استخر استخراج تحت تأثیر قرار نمی گیرد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx