آیا قیمت بیت کوین در خطر است؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

صندوق بین المللی پول هشدار جدیدی برای اقتصاد جهانی صادر کرد. صندوق بین‌المللی پول می‌گوید بدترین وضعیت هنوز در راه است. این می تواند به معنای کاهش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت باشد. روز سه‌شنبه صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی خود را برای اقتصاد جهانی اعلام کرد و با عبارات واضح هشدار داد:

بدترین اتفاق هنوز در راه است و برای بسیاری از مردم، سال ۲۰۲۳ مانند یک رکود خواهد بود.

همانطور که جوک قدیمی می گوید: “رکود زمانی است که همسایه شما شغل خود را از دست می دهد. افسردگی زمانی است که شما شغل خود را از دست می دهید.» همانطور که صندوق بین المللی پول هشدار می دهد، اگر سال ۲۰۲۳ برای بسیاری از مردم مانند یک رکود باشد، بازارهای مالی مستعد ریسک بیشتری هستند. این می تواند به معنای کاهش در قیمت سهام و ارزهای دیجیتال باشد.

قیمت بیت کوین همچنان با سهام مرتبط است

بیش از یک سال و نیم است که قیمت بیت کوین کاملاً با سهام مرتبط است. نظریه های زیادی در مورد عوامل پشت این همبستگی وجود دارد. این موضوع ممکن است فقط نشان دهد که بازارهای اوراق بهادار وقتی به آستانه نقدینگی خاصی می رسند، ناگزیر چه می کنند. یا می تواند نشان دهنده این باشد که پول نهادی بخش قابل توجهی از جریان سرمایه را تشکیل داده است.

صرف نظر از عوامل ایجاد کننده، قیمت بیت کوین احتمالاً با باد مخالف قوی و مداوم روبرو خواهد شد. اگر اقتصاد جهان وارد رکود شود، BTC ممکن است سقوط کند زیرا سرمایه‌گذاران پول نقد خود را خرج می کنند. قیمت بیت کوین در طول رکود همه گیری در سال ۲۰۲۰ همراه با سهام کاهش یافت. بازارهای کریپتو همراه با سهام در دسامبر ۲۰۲۱ و می ۲۰۲۲ نیز با فروش مواجه شدند.

چشم انداز صعودی بلند مدت برای BTC

اکنون، از سوی دیگر، ممکن است قیمت بیت کوین با مداخله فدرال رزرو افزایش یابد. اگر فدرال رزرو و سایر بانک ها برای مبارزه با رکود، نرخ بهره را کاهش دهند، احتمالا بیت کوین افزایش می یابد.

با این حال، در هر دو صورت، حتی اگر هیچ مداخله ای از سوی بانک مرکزی صورت نگیرد و رکود باعث کاهش قیمت بیت کوین شود، این ارز دیجیتال همچنان در این قیمت ها جذاب خواهد بود. به این دلیل که بیت کوین در وهله اول در واکنش به رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ به شهرت رسید. سپس، پس از سقوط قیمت دارایی در سراسر جهان در مارس ۲۰۲۰، بازار صعودی باورنکردنی داشت.

درسی که در اینجا می آموزیم این است که بازارها از بیت کوین و همچنین سایر دارایی های پرخطر در زمان های بد، فاصله می‌گیرند، اما در دوران خوب، زمانی که آن زمان های بد را به یاد می آورند، به شدت از بیت کوین با جریان های ورودی سرمایه استقبال می کنند تا شوک اقتصادی بعدی را جبران کنند. . این یک چشم انداز بلندمدت صعودی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx