صرافی ورشکسته کوین فلکس طرح بازیابی میدهد

کوینفلکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 563 نفر

کوین فلکس یکی از صرافی های رمزنگاری است که در طول روند نزولی آسیب دید و در حال حاضر در حال آماده سازی برای بازسازی است. پس از تشکیل پرونده های خود برای سازماندهی مجدد در دادگاه سیشل، طرح محدود کننده خود را منتشر کرد.

زمستان کریپتو در نیمه اول سال،اتفاقات ناگواری را برای چندین دارایی کریپتو به همراه داشت. در نتیجه، کل بازار کریپتو چندین میلیارد دلار از دست داد زیرا ارزش دارایی‌ها مدام در حال کاهش بود. بحران با فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی ترا و اکوسیستم آن بدتر شد.

سپس سقوط تعداد زیادی از شرکت‌های مرتبط با رمزارز در ماه‌های بعد اتفاق افتاد. برخی از شرکت ها از تدابیری برای کاهش تاثیر استفاده کردند و از بحران جان سالم به در بردند. با این حال، اکثر کارکنان شرکت های آسیب دیده اخراج شدند. همچنین اقدامات شدید دیگری برای کاهش هزینه های بهره برداری برای شرکت ها انجام شد.

با این حال، با افزایش شدت بحران، برخی از شرکت ها نتوانستند از طوفان جان سالم به در ببرند. از این رو، برخی از شرکت های مضطرب برای جلوگیری از اقدامات قانونی کاربران، درخواست ورشکستگی کردند.

طرح بازسازی کوین فلکس

طبق جزئیات، این صرافی ۶۵ درصد از سهام شرکت را به طلبکاران خود می دهد. تیم آن ۱۵ درصد را دریافت خواهد کرد، یک طرح اختیار سهم کارمند که با گذشت زمان تخصیص خواهد یافت. هدف کمک به تیم برای بازگشت به کار و رشد مجدد شرکت است.

به نظر می رسد هیچ امیدی برای همه سهامداران عادی و سری A موجود CoinFLEX وجود ندارد. آنها احتمالاً سهام خود را در بورس از دست خواهند داد. با این حال، این شرکت قصد دارد موقعیت های سهامی سرمایه گذاران سری B خود را حفظ کند. در نتیجه، آنها با سهام آتی شرکت پاداش دریافت خواهند کرد.

پس از طرح برنامه، تا هفته آینده در مورد پیشنهاد جدید رای گیری خواهد شد. با توجه به ارزش توکن CFV CoinFLEX، طرح بازسازی به تایید حدود ۷۵ درصد از طلبکاران نیاز دارد.

اگر این پیشنهاد تصویب شود، CoinFLEX برای تجدید ساختار دادگاه های سیشل تأییدیه خواهد گرفت. این با ارائه برگه ترم و سایر مدارک به محاکم خواهد بود. اما هنگامی که پیشنهاد شکست بخورد، ذینفعان به جدول ترسیم خود برمی‌گردند تا این مدت را دوباره تنظیم کنند. سپس یک دور رای گیری مجدد توسط طلبکاران برای تایید احتمالی انجام خواهد شد.

کوین فلکس شش هفته را تخمین زد که کل فرآیند به طور یکپارچه حرکت کند. این شامل رسیدن به شرایط لازم، گرفتن آرای مثبت از طلبکاران و جلب رضایت قاضی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx