افزایش جریان ورودی استیبل کوین ها به صرافی‌های متمرکز

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

به نظر می‌رسد صرافی‌های ارزدیجیتال شاهد افزایش جریان ورودی استیبل کوین ها هستند. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از افزایش فشار خرید باشد.

در ۶ مارس، شرکت تحلیلی کریپتو کوانت افزایش جریان ورودی استیبل کوین‌ها به صرافی را گزارش کرد. کریپتو کوانت اشاره کرد که این مقدار “بالاترین سطح سال جاری” است؛ زیرا موجودی استیبل کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال در ۵ مارس افزایش یافت. این شرکت تجزیه و تحلیلی اشاره کرد که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت در حال کاهش است، اما افزود: “قدرت خرید بالقوه بازار در حال افزایش است.”

جریان‌ ورودی استیبل کوین معمولاً نشانه‌ای از این است که سرمایه‌گذاران می‌توانند سفارش‌های خرید را در سطوح فعلی یا پایین‌تر آماده کنند.

جریان ورودی استیبل کوین

اتریوم بر سهم استیبل کوین ها حاکم است

با این حال، داده‌ها با یافته های اخیر گلسنود مغایرت دارد. این شرکت خاطرنشان کرد که میانگین تعداد آدرسهای دریافت کننده USDC به تازگی به کمترین حد ماهه، یعنی ۱،۵۴۴ آدرس در ساعت رسیده است. با این وجود، میانگین حجم معاملات USDT به تازگی به بالاترین حد ماهانه رسیده است. گلسنود افزود: «میانگین تعداد واریز‌های BTC در صرافی‌ها نیز در کمترین حد ماهانه است. این کاهش در تعداد واریز، به نحوی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران هودل کردن و انباشت را به فروش ترجیح می‌دهند.»

همچنین در ۶ مارس، کوین گکو گزارش داد که اتریوم بر بازار استیبل کوین‌ها مسلط است. اتریوم با ۶۰ ٪ سهم، رهبر بازار استیبل کوین‌ها است. ترون دومین شبکه بزرگ برای تأمین استیبل کوین‌ها با سهم ۲۷ درصدی و شبکه هوشمند بایننس با سهم ۷ ٪ بازار در رده سوم قرار دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx