وویجر درحال فروش اتریوم است؛ آیا هولدرهای اتریوم باید نگران باشند؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

حساب توییتر Lookonchain تراکنش جالبی را فاش کرد که در ۵ مارس ۲۰۲۳ اتفاق افتاده است. طبق این توییت، وویجر دیجیتال (Voyager) 1449 اتریوم [ETH] به ارزش بیش از ۲ میلیون دلار را از طریق صرافی ارزدیجیتال Wintermute فروخت. در عوض، وویجر ۲.۲۵ میلیون USDC دریافت کرد.

پس از این تراکنش عظیم، وویجر نزدیک به ۱۴۸۷۷۴ ETH به ارزش ۲۳۳.۵ میلیون دلار، بیش از ۵۷ میلیون دلار شیبا اینو [SHIB]، و ۱.۴۴ میلیون چین لینک [LINK] و غیره در اختیار دارد.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که SEC به معامله بین بایننس و وویجر اعتراض کرد و گفت که اساساً بدون توضیح نحوه رسیدگی به نگرانی‌های خود خواسته است که «همه را در مسیر خود متوقف کند».

آیا هولدرهای اتریوم باید نگران باشند؟

اگرچه این فروش، احتمال افت بیشتر قیمت را به همراه داشت، اما احتمال وقوع آن بسیار کم بود. داده‌های کوین گلس نشان داد که تعداد آدرس‌های با بیش از ۱ ETH در ۵ مارس به ۱,۷۴۳,۹۱۱، بالاترین سطح یک ماهه، رسیده است. افزایش این معیار نشان می‌دهد که اعتماد بازار به اتریوم بالا است زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری به این توکن اعتماد می‌کنند.

طبق گفته سنتیمنت، کل عرضه ETH توسط آدرس‌های برتر نیز در ماه گذشته افزایش یافته است. با افزایش انباشت، امکان دامپ قیمت کاهش می‌یابد. علاوه بر این، مشاهده افزایش دارایی توسط آدرس‌های غیر صرافی، در چند هفته گذشته جالب بود؛ در حالی که همین معیار برای آدرس‌های صرافی‌های برتر اندکی کاهش یافت. نه تنها این، بلکه عرضه صرافی اتریوم اخیراً به پایین‌ترین حد در پنج سال گذشته رسیده است.

اتریوم

آینده امن به نظر می رسد

با نزدیک شدن به تاریخ ارتقای مورد انتظار شانگهای، چندین معیار دیگر نیز به نفع اتریوم تبدیل بودند و امید به آینده‌ای مطمئن را ایجاد کردند. به عنوان مثال، ارزش کل قفل شده در قرارداد سپرده ETH 2.0 به بالاترین حد خود یعنی ۱۶,۶۹۴,۲۹۵ ETH رسید که امیدوارکننده به نظر می رسید. علاوه بر این، طبق داده‌های کریپتو کوانت، ذخیره ETH در صرافی‌ها در حال کاهش بود که نشان‌دهنده فشار فروش کمتر است.

تعداد کل کیف پول‌های فعال اتریوم نیز افزایش یافت. با این حال، نسبت خرید و فروش گیرنده ETH (taker buy-sell ratio) قرمز شد. این یک سیگنال منفی بود، زیرا نشان می داد که احساسات فروش در بازار مشتقات غالب شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx