صرافی ارز دیجیتال استرالیایی ۲۱ درصد از نیروهای خود را اخراج کرد

صرافی ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

صرافی ارز دیجیتال استرالیایی Swyftx حدود ۲۱ درصد از نیروهای خود را اخراج کرد

قیمت‌های پایین ارزهای دیجیتال درآمد پلتفرم‌های مبادلات رمزارزها را کاهش داده است. در نتیجه، بسیاری از صرافی‌ های ارز دیجیتال را مجبور به اخراج کارکنان خود برای مبارزه با شرایط چالش‌برانگیز اقتصاد جهانی سال ۲۰۲۲ کرده است.

مانند خیلی از شرکت های دیگر، صرافی Swyftx، یک صرافی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مستقر در استرالیا، اعلام کرده است که نیروی های کار خود را تا ۲۱ درصد کاهش می دهد تا هزینه ها را به حداقل برساند و در زمان زمستان ارزهای دیجیتال بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. نماینده این شرکت رکود، تورم و بازار نزولی را دلایل این کار عنوان کرد.

الکس هارپر و رایان پارسونز، مدیران اجرایی شرکت، روز چهارشنبه در یادداشتی این خبر را علنی کردند.  آن ها توضیح دادند که شرکت باید ۷۴ کارمند خود را به دلیل شرایط اقتصادی فعلی اخراج کند. همچنین افزودند:

همانطور که همه می‌دانید، ما در یک محیط تجاری نامطمئن، با سطوح تورم داخلی که در بیش از دو دهه گذشته مشاهده نشده است، افزایش نرخ‌های بهره، بازارهای بسیار پرنوسان در تمامی طبقات دارایی و پتانسیل رکود جهانی فعالیت می‌کنیم

علاوه بر این، مدیران عامل برای تشویق کارمندان آسیب دیده صرافی ارز دیجیتال افزودند که این حرکت نشان دهنده انعکاس استعداد یا تعهد آن افراد نیست. این آخرین راه حل برای مبارزه با عدم اطمینان اقتصادی بود.

همچنین افزودند:

ما زمانی توسعه تیم خود را شروع کردیم که شرایط کاملا متفاوت بود ولی اکنون عاقلانه است که مطمئن شویم که می توانیم از پس هزینه های خود در این دوره اقتصادی سخت برآییم.

راهکارهای صرافی استرالیایی

علاوه بر این، نمایندگان شرکت ادعا کردند که این صرافی به کارمندان جدا شده  مشاوره و پشتیبانی شغلی می دهند.

ما عمیقا از همه کارهایی که اعضای تیم برای ما کردند سپاسگزاریم و برای حمایت از آنها در این دوره بسیار سخت تلاش می کنیم.

در ماه ژوئن، صرافی ارز دیجیتال استرالیایی ادغام خود را با پلتفرم سرمایه‌گذاری آنلاین Superhero این کشور اعلام کرد. انتظار می‌رود این شراکت در اواسط سال ۲۰۲۳ تکمیل شود.

جان وینترز، یکی از بنیانگذاران Superhero، در مورد اخباری مبنی بر اینکه صرافی Swyftx نیروی کار خود را کاهش می دهد، گفت که هر دو پلتفرم جداگانه تلاش خواهند کرد تا دیگر چنین اتفاق هایی رخ ندهد.

صرافی Swyftx  که توسط هارپر و انگوس گلدمن در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، بیش از ۶۰۰۰۰۰ سرمایه گذار نهادی و کوچک از استرالیا و نیوزلند دارد. قابل ذکر است که این پلتفرم دسترسی به بیش از ۳۲۰ ارز دیجیتال را فراهم می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این اولین پلتفرمی نبود که تعداد کارمندانش را کاهش داد. اپلیکیشن معاملاتی محبوب رابین هود در این ماه ۲۳ درصد از کارکنان خود را برکنار کرده است که معادل ۳۴۰ کارمند است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx