رد پیشنهاد های متفاوت ایپ کوین

ایپ کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

در چند هفته گذشته، پیشنهاداتی زیادی برای ایپ وجود داشته است. توکن بومی، برگرفته از مجموعه NFT با لوگو آبی، Bored Ape Yacht Club [BAYC] اساس پیشنهاد بازار از MagicEden در ۹ اوت بود.

وقتی این پیشنهاد منتشر شد،واکنش قیمت ایپ خریداران آن را تحریک نکرد

دوباره، پیشنهاد دیگری روی میز سازمان غیرمتمرکز خودمختار ایپ کوین  (ApeDAO) ظاهر شده است. اما این بار چه کسی است و APE چگونه پاسخ می دهد؟

NFT ها نادر هستند، پس چرا Rarible نه؟

بازار NFT مبتنی بر جامعه، Rarible آخرین پلتفرمی است که به ApeDAO “فرصتی” برای داشتن یک پلت فرم NFT با پشتیبانی ایپ ارائه می دهد. برخلاف MagicEden، پیشنهاد Rarible حول یک کارمزد تراکنش ۰% در پروتکل زنجیره ای متقابل خود متمرکز بود.

مانند پیشنهاد MagicEden، Rarible میزبانی بازار را در ApeCoin.com ارائه داد. با این حال، چیزی بود که برجسته بود.

Rarible آماده شد تا در صورت اجرا، اتریوم را که در حال حاضر میزبان NFT ها در بازار است، اجازه دهد. در حالی که پلتفرم معتقد بود که توسعه بازار استفاده از APE را افزایش می‌دهد، همچنین اضافه کرد که ترک تراکنش‌های ETH در پلتفرم باعث تشویق خریدار و فروشنده می‌شود.

با وجود این پیشنهاد، به نظر می‌رسد که ایپ دوباره از همه آن ناراحت نیست.

اماده نبودن برای گسترش

اگرچه یک سقوط عمومی در بازار کریپتو وجود داشته است، اما ریزش ایپ بی سابقه بود و کاهشی ۱۴.۳۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته که باعث ناامیدی سرمایه گذاران شد.

علاوه بر ایپ ، BAYC نیز واکنش مثبتی نشان نداده است.

طبق گزارش CryptoSlam، این مجموعه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۳۰ درصد از حجم فروش کاهش یافته است. این کاهش حجم را به ۲.۲۵ میلیون دلار رساند، در حالی که جایگاه اول خود را در رتبه بندی NFT حفظ کرد.

علاوه بر این، ایپ لزوماً با معیارهای زنجیره ای خود نیز بهبود نیافته است. داده های سنتیمنت نشان داد که حجم معاملات NFT این کوین  در محدوده ۱۰۰۰۰۰ دلار، نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. پس از اینکه در ۱۷ آگوست ۹۲۷,۰۰۰ دلار افزایش یافت، در ۱۸ اوت به ۶۸۷,۰۰۰ کاهش یافت.

منبع : Santiment

منبع : Santiment

با این حال، کوین مارکت کپ گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲٪ افزایش در حجم APE داشته است. در مقابل، هنوز نتوانسته است قیمت خود را برای سبزها افزایش دهد. همچنین، سرمایه‌گذاران APE ممکن است نیاز داشته باشند قبل از افزایش قیمت بیشتر منتظر بمانند.

این به این دلیل است که نمودار چهار ساعته APE/USDT سیگنال‌های نزولی را تقریباً از همه زوایا نشان می‌دهد. میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) (به رنگ زرد) موقعیت خود را بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ (آبی) حفظ کرد. به طور مشابه، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانه هایی از حرکت نزولی را در سطح بسیار پایین ۲۲.۴۹ نشان داد.

 

در زمان انتشار، ApeCoinDAO به طور رسمی به این پیشنهاد پاسخ نداده بود، اما نظراتی از سوی جامعه آن وجود داشت. برخی در حمایت، برخی دیگر خواستار شفافیت هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx