هفته گذشته برای دیفای چگونه سپری شد؟

دیفای
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 392 نفر

در این مقاله به اتفاقات مهم مربوط به حوزه دییفای در هفته گذشته پرداخته می شود. اکثر توکن‌های دیفای در هفته گذشته با چندین ضرر دو رقمی به رنگ قرمز درآمدند.

  • در هفته گذشته، مشکلات مالی سلسیوس بیشتر شد زیرا گزارش جدید نشان داد این شرکت دارای شکاف موجودی ۲.۸۵ میلیارد دلاری است. این رقم بیش از دو برابر آنچیزی است که در پرونده ورشکستگی نشان داده شده.
  • آوه (AAVE) از اعضای انجمن خواست تا به ادغام اثبات سهام اتریوم (PoS) متعهد شوند.
  • مدیر عامل کوین بیس گفت که این صرافی ترجیح می دهد خدمات استیکینگ خود را کاهش دهد تا اینکه سانسور زنجیره ای را در قالب انطباق با مقررات اعمال کند.
  • بازار کریپتو این هفته شاهد یک depeg دیگر بود و اکوسیستم آکالا شاهد از دست دادن استیبل کوین بومی خود بود.

شکاف موجودی ۲.۸۵ میلیارد دلاری در سلسیوس

گزارش ورشکستگی جدیدی که در ۱۴ آگوست ارائه شد نشان می دهد که بدهی واقعی وام دهنده ورشکسته سلسیوس ۲.۸۵ میلیارد دلار است. در حالی که ادعاهای ورشکستگی آن مبنی بر کسری ۱.۲ میلیارد دلاری است. آخرین گزارش نشان می دهد که این شرکت دارای بدهی های خالص به ارزش ۶.۶ میلیارد دلار و کل دارایی های تحت مدیریت ۳.۸ میلیارد دلار است. در حالی که این شرکت در پرونده ورشکستگی خود حدود ۴.۳ میلیارد دلار دارایی در مقابل ۵.۵ میلیارد دلار بدهی نشان داده است. این ارقام نشان دهنده کسری ۱.۲ میلیارد دلاری است.

کاهش خدمات استیکیینگ کوین بیس

با توجه به تحریم اخیر میکسر کریپتو تورنادو کش و دستگیری توسعه‌دهنده آن. بحث‌های فزاینده‌ای در مورد اینکه آیا ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو تمرکززدایی یا سانسور را به‌عنوان شکلی از انطباق انتخاب می‌کنند، وجود دارد. وقتی از برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس پرسیده شد که آیا کوین بیس و سایرین به درخواست‌های انطباق پایبند هستند و سانسور در سطح پروتکل را اعمال می‌کنند یا سرویس‌های استیکینگ را تعطیل می‌کنند؟ آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، گزینه دوم را انتخاب کرد.

ریزش شدید استیبل کوین آکالا

توکن دلار آکالا (aUSD) عنوان یک استیبل کوین بومی برای بلاک چین های پولکادوت و کوساما عمل می کند. ارزش این توکن در ۱۴ آگوست، پس از استفاده از پیکربندی نادرست استخر نقدینگی iBTC/aUSD و درست بعد از راه اندازی آن ، ۹۹ درصد کاهش یافت. برآوردهای اولیه از آکالا نشان داد که ۱.۲ میلیارد دلار توکن، بدون وثیقه لازم ضرب شده است. زیرا ارزش توکن از پیوند ۱:۱ با دلار ایالات متحده به ۰.۰۱ دلار کاهش یافته است.

آوه از اعضا می‌خواهد تا به زنجیره PoS اترویم متعهد شوند

آوه از اعضا می‌خواهد شبکه اصلی اتریوم را که تحت اجماع اثبات سهام اجرا می‌شود، به‌عنوان سیستم جدید «متعارف» انتخاب کنند. در پرپوزال جدید آوه بندی آمده است که در صورت رای آوردن از سمت اعضا، به این وام دهنده اختیاری می‌دهد تا هرگونه خدمات، در هر فورک جایگزین اتریوم را خاموش کند.

نمای کلی بازار دیفای

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل شده دیفای با وجود افت بازار در پایان هفته، عمدتاً از هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده است. ارزش کل قفل شده حدود ۶۶.۲۱ میلیارد دلار بود. داده ها نشان می دهد که ۱۰۰ توکن برتر دیفای بر اساس ارزش بازار، پایان هفته نزولی ای داشته اند و چندین توکن ضرر دو رقمی را ثبت کرده اند. Gnosis (GNO) تنها توکن در بین ۱۰۰ توکن برتر بود که در نمودارهای هفتگی به رنگ سبز معامله می‌شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx