هیدروژن به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم شد

هیدروژن
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 513 نفر

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این روزها مشغول پیگیری شرکت های کریپتو بوده است. این بار، توجه آن به شرکت کریپتو هیدروژن جلب شده است، شرکتی که آن را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم می کند. Moonwalkers Trading، سازنده بازار هیدروژن و تایلر اوسترن، مدیرعامل آن و مایکل راس کین، مدیر عامل سابق هیدروژن، به اتهام دستکاری دارایی‌های کریپتو مشمول اتهامات می‌شوند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی در ۲۸ سپتامبر:

شکایت SEC ادعا می کند که از ژانویه ۲۰۱۸، کین و هیدروژن، یک شرکت فناوری مالی مستقر در نیویورک، توکن Hydro خود را ایجاد کردند و سپس توکن را به روش های مختلف به طور عمومی توزیع کردند.

مارکت هیدرو توسط ربات های کریپتو انجام شده

دعوای حقوقی SEC از زمانی شروع شد که کین توکن Hydro را با استفاده از روش‌های مختلف مانند برنامه‌های جایزه، فروش در پلتفرم‌های مختلف معاملاتی، ایردراپ و موارد دیگر معرفی و توزیع کرد. علاوه بر این، در شکایت SEC توضیح داده شده است که ظاهراً مدیرعامل هیدروژن با Moonwalkers Trading Limited برای جعل فعالیت بازار ربات‌های ادغام‌کننده هیدرو شریک شده است. با این طرح، توکن هیدرو فروش گسترده ای را با بازارسازی ربات ها تجربه کرد.

با بازار پر هیاهو و از پیش شرطی شده، هیدروژن توانست تا ۲ میلیون دلار سود ایجاد کند. گفته می‌شود که این شرکت توانسته Hydro را تبلیغ کند و به نوبه خود، خریداران و سرمایه‌گذاران را در مورد فعالیت‌های بیش از حد متورم یا مصنوعی در بازار هیدروژن گمراه کرده است. در عوض، جوزف سانسون، رئیس واحد سوء استفاده از بازار بخش اجرا، گفت:

کمیسیون بورس و اوراق بهادار متعهد به تضمین بازارهای منصفانه برای همه انواع اوراق بهادار است و به افشاگری و پاسخگویی دستکاری کنندگان بازار ادامه خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx