هم‌بنیانگذار ترا، دانیل شین، در پارلمان کره جنوبی شهادت خواهد داد

ترا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 582 نفر

مجلس ملی کره جنوبی شین هیون سونگ، یکی از بنیانگذاران ترا فرم لبز را احضار کرد. شین هیون سونگ که با نام دانیل شین نیز شناخته می شود، باید برای شهادت در دادگاه پارلمانی دربرابر کمیسیون خدمات مالی (FSC)، بالاترین تنظیم کننده مالی کشور، حاضر شود.

زمانی که شین در ۶ اکتبر در دادگاه حاضر شود، احتمالاً باید در مورد سقوط پروژه و ارز دیجیتال لونا در ماه می که منجر به کاهش ۴۰ میلیارد دلاری ثروت سرمایه‌گذاران شد، توضیح دهد. با این حال، موضوعاتی که قرار است در سؤالات مجلس مطرح شود، برای مردم فاش نشده است.

گزارش‌های رسانه‌های محلی درباره اثربخشی بازجویی از شین تردیدهایی ایجاد کرده است؛ زیرا او ادعا کرده است که در سال ۲۰۲۰، با بنیانگذار و مدیر عامل اجرایی ترا فرم لبز، کوان دو هیونگ، معروف به دو کوان، قطع رابطه کرده است. شین از آن زمان شرکت پرداخت فین تک CHAI Corp را تأسیس کرد و در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی (مدیر عامل) فعالیت می کند. در مصاحبه واشنگتون با کوان، این روزنامه به نقل از یک سخنگوی CHAI اظهار داشت که کوان و شین در مارس ۲۰۲۰ راه خود را از هم جدا کردند.

با وجود صدور حکم دستگیری کوان و همکارانش در ۱۴ سپتامبر، کره جنوبی هنوز مکان کوان را پیدا نکرده است. مقامات همچنین به دنبال ابطال پاسپورت آنها بوده اند و از سازمان پلیس بین الملل یا اینترپل خواسته اند تا “اعلامیه قرمز” صادر کنند. مجلس ملی همچنین کیم جی یون، مدیر اجرایی (مدیرعامل) ارائه‌دهنده زیرساخت بلاک چین DSRV Labs را احضار کرده است. این شرکت تحت حمایت سامسونگ به عنوان یک تایید کننده در بلاک چین اثبات سهام ترا شرکت کرده بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx