سیلورگیت تعطیل می‌شود

سیلورگیت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 335 نفر

یکی دیگر از ستون‌های صنعت کریپتو تسلیم شده است. شرکت سرمایه‌گذاری سیلورگیت، شرکت هلدینگ بانک سیلورگیت، دیروز اعلام کرد که قصد دارد عملیات خود را به طور کامل متوقف کند. این بانک در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره کرد که به طور داوطلبانه و “به شیوه‌ای منظم و مطابق با فرآیندهای نظارتی قابل اجرا” منحل خواهد شد. این بانک اعلام کرد که تمام سپرده های مشتریان به طور کامل بازپرداخت می شود و در حال حاضر در حال بررسی چگونگی رفع مطالبات و حفظ ارزش دارایی های خود است.

سیلورگیت در ابتدای ماه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت که شاید “دچار کمبود سرمایه ” باشد و در حال “ارزیابی مجدد تجارت خود” می‌باشد. این شرکت همچنین اعتراف کرد که در مورد توانایی خود برای ادامه فعالیت نامطمئن است. این خبر موجی از شوک را در صنعت کریپتو ایجاد کرد و شرکت های بزرگی مانند کوین بیس، پکسوس، سیرکل، Galaxy Digital و CBOE همگی به سرعت اعلام کردند که همکاری‌های خود با سیلورگیت را متوقف می کنند.

مدت کوتاهی پس از آن، سیلورگیت تصمیم گرفت شبکه صرافی سیلورگیت (SEN) را متوقف کند، که از آن استفاده می کرد تا مشتریان را قادر به مبادله ارزهای دولتی با ارزهای دیجیتال کند.

سیلورگیت قبلاً در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ ضرر ۱.۰۵ میلیارد دلاری را به دلیل «بحران اعتماد» که صنعت کریپتو پس از فروپاشی FTX تجربه کرد، افشا کرده بود. با این حال، شیلا بایر، رئیس سابق FDIC دیروز به بلومبرگ گفت: «مشکلات Silvergate به همان اندازه که مربوط به ریسک‌های بانکداری سنتی بود، مربوط به قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال نیز بوده است.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx