جاستین سان برای حمایت از هوبی توکن تلاش می‌کند

هوبی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 373 نفر

صرافی هوبی اکنون یک صندوق نقدینگی ۱۰۰ میلیون دلاری برای محافظت در برابر افت شدید قیمت توکن HT دارد. جاستین سان انتقال ۱۰۰ میلیون دلار USDC به هوبی را درست بعد از ساعت ۰۴:۲۵ UTC یا ۱۱:۲۷ صبح به وقت هنگ کنگ تأیید کرد.

بر اساس توئیتی که توسط سان منتشر شد، افت سریع و سپس بازگشت مجدد به دلیل “لیکوئید شدن تعداد کمی از کاربران” بود. این اتفاق در بحبوحه اصلاح گسترده‌تر بازار کریپتو صورت می‌گیرد، زیرا ۳۰۷ میلیون دلار از پوزیشن‌های موجود در سراسر بازار با خبر تعطیلی سیلورگیت لیکوئید شد. سان در توییتی نوشت:

«ما به بهبود عمق نقدینگی ارزهای دیجیتال اصلی و توکن HT، تقویت هشدارهای ریسک اهرمی و قابلیت‌های نقدینگی ادامه خواهیم داد.»

سان قبلاً فاش کرده بود که او یکی از هولدرهای اصلی HT است. بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، HT از بالاترین قیمت ۲۴ ساعته ۴.۸۱ دلار به ۰.۳۱ دلار در ساعت ۲۱:۰۰ UTC در صرافی هوبی کاهش یافت. در ماه اکتبر، HT نزدیک به ۷۵ درصد افزایش یافت زیرا سان گفت: “بدنبال احیای هوبی برای تقویت HT است” و قول داد “حرکات بزرگ زیادی در اطراف HT وجود خواهد داشت، از جمله ارتقاء نام تجاری، توانمندسازی و و همکاری‌های تجاری.”

به گفته کوین گکو، HT در حال حاضر با قیمت ۳.۹۰ دلار معامله می شود. پیش از این، توییتی از نانسن نشان داده بود که سان ۶۰ میلیون دلار USDT را جابه‌جا کرده است، اگرچه مقصد نهایی آوه بود و به صندوق نقدینگی هوبی ارتباطی نداشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx