بیت کوین به کانال ۱۹هزار دلاری سقوط کرد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

بیت کوین در معاملات صبح روز جمعه در آسیا به زیر خط حمایت ۲۰۰۰۰ دلاری سقوط کرد و قیمت اتریوم و تمام ۱۰ ارز دیجیتال غیرپایدار برتر دیگر نیز کاهش یافتند. ریزش قیمت در بازار کریپتو پس از کاهش ارزش در بازار سهام اتفاق افتاد؛ زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در این هفته هشدار داد که ممکن است برای مهار تورم، نرخ بهره بالاتر از حد انتظار باشد.

ورشکستگی کریپتو بانک سیلورگیت در روز چهارشنبه فشار نزولی بیشتری بر قیمت ارزهای دیجیتال وارد کرد. شیبا اینو بازنده‌ها را رهبری کرد. خبر منفی دیگر، درگیری عمومی فزاینده بین تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد تعریف دارایی‌های رمزنگاری به عنوان اوراق بهادار یا کالا است.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در زمان نگارش مقاله، ۷.۵ درصد کاهش یافت و به ۱۹,۹۰۶ دلار آمریکا رسید. این پایین ترین حد قیمت در ماه جاری است. قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در هفت روز گذشته ۱۱.۱۰ درصد کاهش یافته است، اما همچنان از ابتدای سال ۲۰ درصد افزایش را ثبت کرده است.

اتریوم با ۸.۷ درصد کاهش به ۱۴۱۵ دلار آمریکا رسید و کاهش هفتگی ۱۰ درصدی را ثبت کرد. شیبا اینو در ۲۴ ساعت ۹.۹ درصد از دست داد. لایت کوین عملکرد چندان بهتری نداشت و با افت ۱۰.۶ درصدی به ۷۴.۴ دلار آمریکا رسید و در هفته گذشته ۱۶.۵ درصد از دست داد.

بانک سیلورگیت روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت خدمات مالی کریپتو مستقر در ایالات متحده منحل می شود و باعث افت قیمتی می شود که بیش از ۶۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته از بین رفته است. ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۱۵ درصد کاهش یافت و به ۹۳۰.۴۳ میلیارد دلار رسید. حجم کل معاملات در این دوره با ۳۳.۴۷ درصد افزایش به ۵۹.۳۹ میلیارد دلار آمریکا رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx