گالوا کپیتال، صندوق سرمایه‌گذاری کریپتو، تعطیل می‌شود

گالوا کپیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 294 نفر

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، گالوا کپیتال (Galois Capital)، یکی از بزرگترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در حوزه کریپتو هم فعالیت دارد، پس از از دست دادن بخش قابل توجهی از سرمایه خود در سقوط FTX، صندوق خود را منحل می‌کند.
کوین ژو، یکی از بنیانگذاران گالوا کپیتال در یادداشتی که توسط فایننشال تایمز مشاهده شد، نوشت: «با توجه به وضعیت FTX، ما فکر نمی‌کنیم که ادامه فعالیت صندوق از لحاظ مالی و اخلاقی قابل قبول باشد. یک بار دیگر به شدت از وضعیت فعلی که در آن قرار داریم متاسفم.»
در ماه نوامبر، کوین دسک گزارش داد که ۴۰ میلیون دلار سرمایه گالوا کپیتال در FTX مانده است. در آن زمان، ژو به سرمایه گذاران خود گفت که چند سال طول می کشد تا «درصدی» از وجوه بازیابی شود. او در آن زمان به سرمایه گذاران گفت:

«ما به طور خستگی ناپذیر برای به حداکثر رساندن شانس خود برای بازیابی سرمایه های گیرافتاده در FTX به هر وسیله ای کار خواهیم کرد.»

ژو در یادداشتی که توسط فایننشال تایمز دیده شد، می‌نویسد: «کل این حماسه غم‌انگیز که از سقوط لونا شروع می‌شود تا بحران اعتباری ۳AC [Three Arrows Capital] تا شکست FTX و آلامدا، مطمئناً فضای کریپتو را به‌طور چشمگیری بازگردانده است. با این حال، من حتی اکنون نیز به آینده بلندمدت کریپتو امیدوار هستم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx