لیکوئید شدن 500 میلیون دلار در حمام خون بازار ارزهای دیجیتال

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

لیکوئید شدن 500 میلیون دلار در 24 ساعت در حمام خون بازار ارزهای دیجیتال بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه ریزش بزرگی را تجربه کرد که بسیاری از ارزهای دیجیتال حمایت های کلیدی خود را از دست دادند . این ریزش باعث شد اکثر ارزهای دیجیتال به کمترین مقدار خود در یک ماه گذشته برسند. […]

ریزش ارزهای دیجیتال

لیکوئید شدن 500 میلیون دلار در 24 ساعت در حمام خون بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه ریزش بزرگی را تجربه کرد که بسیاری از ارزهای دیجیتال حمایت های کلیدی خود را از دست دادند . این ریزش باعث شد اکثر ارزهای دیجیتال به کمترین مقدار خود در یک ماه گذشته برسند.

بیت کوین در حالی به زیر 22000 دلار سقوط کرد تا به کمترین حد خود در دو هفته اخیر یعنی 21747 دلار برسد، که هفته گذشته به دنبال شکستن مقاومت 25000 دلاری بود. اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ، بخاطر خبرهای مربوط به ارتقا شبکه از سطح 2000 دلار عبور کرد اما در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح هفتگی خود یعنی 1726 دلار رسید.

سقوط ناگهانی پس از هفته‌ها حرکت صعودی بازار باعث لیکوئید شدن 157098 معامله‌گر در 24 ساعت گذشته بود که منجر به از دست رفتن 501 میلیون دلار نقدینگی شده است. داده های گلسنود نشان می دهد که معامله گران بیت کوین بیش از 203 میلیون دلار در نقدینگی از دست داده اند و پس از آن معامله گران اتریوم با 140 میلیون دلار قرار دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx