فدرال رزرو شاخص قیمت مصرف کننده ماه ژانویه را امروز اعلام می‌کند

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا تحت فشار قرار گرفت و اکنون پس از اینکه وزارت خدمات مالی نیویورک به شرکت پکسوس دستور توقف صدور استیبل کوین بایننس (BUSD) را داد، عدم اطمینان بیشتری در بازار وجود دارد. حال در گام بعدی، آمار تورم ایالات متحده در ماه ژانویه می‌تواند عامل تاثیرگذار دیگری باشد که بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود قیمت‌ها در ماه ژانویه ۰.۴ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته باشد و همه چشم‌ها به انتشار هر نشانه‌ای است که می‌تواند منجر به اقدام جدیدی از سوی فدرال رزرو شود. میشل بومن، رئیس فدرال رزرو، گفت:

«من متعهد به انجام اقدامات بیشتری برای کاهش تورم هستم. » او گفت که فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد.

آدام فارتینگ و کالین هو از شرکت بازارساز B2C2 گفتند: «این هفته همه چیز مربوط به داده‌های CPI (شاخص قیمت مصرف کننده) خواهد بود و پس از انتشار لیست حقوق و دستمزدهای عظیم، بازار در جستجوی علائمی است که نشان می دهند رشد تورم در حال کند شدن است یا حتی درحال معکوس شدن است». آن‌ها به صحبت خود ادامه داده و افزودند که:

«با توجه به موقعیت بیت کوین و اتریوم، ارقام تورم بالا می‌تواند باعث حرکت رو به پایین‌ شود. همچنین باید در نظر داشت که اعداد خوش‌خیم‌تر می‌تواند جریان‌های خرید بزرگی را ایجاد کند. در هر صورت، به نظر می رسد که می توانیم حرکت بزرگی در این نقطه داشته باشیم.»

به گفته یووی یانگ، اقتصاددان ارشد بیت ماینینگ، اگر نرخ سالانه حدود ۶ درصد یا کمتر از آن باشد، احتمالاً داده ها به طور کلی صعودی تلقی شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx